صادق‌زاده: باید بهترین بازی‌مان را انجام می‌دادیم

به گزارش افکارنیوز، همکاری خوب حامد حدادی و آرن داودی، عامل اصلی پیروزی ۱۲۱ بر ۷۳ تیم بسکتبال فولاد ماهان ایران مقابل الحاله بحرین در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا بود. حالا فولاد ماهان باید در فینال مسابقات به مصاف الریان قطر برود.

بازیکنان الحاله تلاش زیادی کردند تا با توجه به خطر ۵ فوله شدن مهدی کامرانی در نیمه اول، پابه‌پای فولاد ماهان امتیاز بگیرند اما بازیکنان فولاد با ناکام گذاشتن حملات رشیم رایت و جاناتان جونز، بازیکنان خارجی الحاله خیلی زود کنترل بازی را بدست گرفتند.

متیو اسکیلمن، مربی تیم الحاله بحرین بعد از بازی گفت: از جریان بازی خارج شدیم. اختلاف سطح دو تیم کاملا واضح بود. ما تیم جوانی هستیم و به نحوه بازی بازیکنانمان افتخار می‌کنم. بهترین بازی خود را انجام دادیم ولی کافی نبود.

محسن صادق‌زاده هم پس از پیروزی تیمش گفت: برای پیروزی در این دیدار و قبل از بدست گرفتن کنترل جریان مسابقه باید بهترین بازی خودمان را انجام می‌دادیم.

هفت بازیکن ماهان در این بازی بیش از ۹ امتیاز گرفتند و رشیم رایت و جاناتان جونز نیز در مجموع ۴۰ امتیاز برای الحاله کسب کردند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی الریان قطر با نتیجه ۷۱ بر ۶۷ از سد ASU اردن گذشت.

تیمهای الریان قطر و فولاد ماهان ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار کننده دیدار فینال مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا هستند و ASU و الحاله از ساعت ۱۷:۳۰ در دیدار رده بندی به مصاف هم میروند.