قهرمانی ۳ امتیاز را تقدیم سپاهان کرد

به گزارش افکارنیوز، محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شکست پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: پرسپولیس امتیاز حیاتی را از دست داد و بازنده یک دیدار ۶ امتیازی شد، البته این ۳ امتیاز را داور دو دستی تقدیم سپاهان کرد. متاسفانه داور اشتباه به آن بزرگی انجام می‌دهد و بعد کسی نیست که پاسخگو باشد. کمیته انتضباطی منتظر است که ببینند پرسپولیسی‌ها چه می‌گویند تا همه را جریمه کند، این برای چندمین بار است که قهرمانی برای پرسپولیس اینگونه قضاوت می‌کند.

وی در واکنش به اظهارات کارشناسان داوری مبنی بر اینکه محسن قهرمانی در اخراج حسینی و اعلام پنالتی به نفع سپاهان اشتباه کرده، اظهار داشت: این صحبت‌ها فایده‌ای ندارد، وقتی به تیم ما شوک وارد می‌کنند چه کسی پاسخگو است؟ چه کسی پاسخ ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس را می‌دهد؟ امسال پرسپولیس شرایط خوبی دارد و مردم به قهرمانی تیم امیدوار هستند. پرسپولیس برای مقابله با سپاهان آماده بود ولی دقیقه دوم بازی ما ۱۰ نفره شدیم تا کار سخت‌تر شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: وقتی مقابل چشم میلیون‌ها بیننده به صورت علنی چنین بلایی سر پرسپولیس می‌آورند بسیار سخت است که حرفی نزنیم. قهرمانی در گذشته هم بازی‌های زیادی را به ضرر پرسپولیس قضاوت کرده و اولین بار او نیست.

پنجعلی با اشاره به این مسئله که بازیهای زیادی تا پایان لیگ مانده و برای پرسپولیس زمان برای جبران وجود دارد، تاکید کرد: پرسپولیس در نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و با وجود ۱۰ نفره شدن بازی را در اختیار داشت، من مطمئن هستم که بازیکنان از امروز برای جبران شکست مقابل سپاهان تلاش میکنند و با آرامش کارشان را انجام میدهند، پرسپولیس میتواند خساراتی که قهرمانی به تیم زد را جبران کند.