واکنش سپاهان به صحبت های علی دایی!

به گزارش افکارنیوز، مسعود تابش در واکنش به اظهارات علی دایی پس از بازی پرسپولیس با سپاهان که گفته بود از قبل می‌دانستیم محسن قهرمانی به سمت سپاهان غش کرده است! در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما ترجیح می‌دهیم در این باره صحبتی نکنیم، اما معاونت حقوقی باشگاه در حال بررسی این موارد است که اگر اتهامی به سپاهان زده باشند، قطعا شکایت‌های لازم را انجام دهیم.

** پرسپولیس بررسی کند ببیند چه کسی به ‌آنها خیانت کرده!

وی با بیان این که پرسپولیسی‌ها قبل از بازی با سپاهان جوسازی کرده بودند، افزود: این حرف‌ها صحت ندارد و اتفاقا این دوستان بودند که از دو، سه روز قبل از بازی جوسازی را شروع کردند. دوباره به سراغ مربوط به آب رفتند و از این جور مسائل. بنده به عنوان مدیر اجرایی تیم سپاهان اجازه نمی دهم یک آدم غیر مربوط وارد رختکن تیمم شود. ما کارشناس تغذیه، پزشک و مسئول تدارکات داریم و می‌دانیم هر جا که به عنوان تیم مهمان حاضر می شویم مسئولیت تدارک تیممان بر عهده خودمان است.

تابش ادامه داد: این را همه تیم‌های لیگ می دانند، حالا اگر پرسپولیس این بار که البته با مشکل آب مواجه نشدند، اما اگر دفعه پیش چنین مشکلی داشتند بروند بررسی کنند که چه کسی در تیم‌شان خیانت کرده که مثلا آب‌های آلوده مصرف کرده‌اند! ما به هیچ وجه به این مسائل توجهی نمی‌کنیم.

** سپاهان امسال بیشترین ضررها را از داوری دیده اما آنها را مغرضانه نمی‌داند

قائم مقام باشگاه سپاهان با بیان این که کمیته‌ داوران و محسن قهرمانی پاسخگوی برخی اتهامات وارده باشند، به ایسنا گفت: قهرمانی و کمیته‌ داوران پاسخ‌های لازم در این باره را باید بدهند. سپاهان معمولا درباره داروی صحبت نمی‌کند. در همین فصل بیشترین ضررها را از ناحیه سوتهای اشتباه غیر عمد داوران دیده‌ایم، گل صحیح تیم ما به فجر آفساید اعلام شد، خیلی وقت‌ها داوران به ضرر سپاهان سوت‌ زده‌اند، اما همیشه گفته ایم که مغرضانه نبوده است. ‌

** دایی باید مستنداتش را ارایه کند

تابش در واکنش به این که علی دایی گفته است من شماره حساب ندارم و قهرمانی به سمت سپاهان غش کرده بود، به ایسنا گفت: واقعا دلیل این اتهامات را نمی‌دانم. علی دایی از بزرگان فوتبال ایران بوده و برای سپاهان بسیار محترم است. او یک مربی حرفه‌ای است و نمی‌دانم بنا بر چه دلایلی اتهامات را وارد می‌کند. دوستان حتما باید مستنداتی داشته باشند و این ادعاها را ثابت کنند. همان طور که گفتم معاونت حقوقی باشگاه با جدیت پیگیر این موضوع است. هیچ کجای دنیا شاهد چنین مسائلی نیستیم و واقعا از این بابت متاسفیم.

** بازیکن پرسپولیس به خودش اجازه می‌دهد درباره مدیرعاملی سپاهان نظر بدهد

وی با انتقاد از صحبت‌های یکی از بازیکنان پرسپولیس، تصریح کرد: همین یکی، دو روز پیش بود که یکی از بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که چه کسی بهتر از فلانی مدیرعامل سپاهان شود، واقعا این برای ما جالب بود. من به عنوان یک مدیر در سپاهان هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم درباره مدیرعامل پرسپولیس اظهار نظر کنم، ‌ اما می بینیم که در آن طرف چنین اتفاقی می‌افتد.

** ساختار منسجم سپاهان با این حرف‌ها تکان نمی‌خورد

تابش با تاکید بر این که سپاهان دارای اصول و ساختار منسجمی است که چنین مسائلی تکانش نمی‌دهد به ایسنا گفت: ما برای باشگاه برنامه پنج ساله داریم و از الان به راندمان باشگاه در سال ۹۵ فکر می‌کنیم. در این باشگاه استانداردسازی شده و مدارک ایزو را گرفته‌ایم. شاید هر باشگاه دیگری بود با از دست دادن مدیرعامل خوب و لایقی همچون علیرضا رحیمی، دچار بحران می‌شد. اما برای سپاهان این اتفاق نیفتاد، چون باشگاه ما قائل به شخص نیست و استراتژی دارد و تمام برنامه‌ها در این باشگاه تعریف شده و اگر تابش هم از آن برود مانند هر شخص دیگری اتفاقی نمی‌افتد. کاملا اتوماتیک بازی با پرسپولیس را فراموش ‌کرده‌ایم و به فکر بازی با ذوب آهن هستیم و همیشه همین طور بودیم.

** مدیرعاملی انتخاب می‌کنیم که حداقل ۵ سال بماند

قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که چه زمانی مدیرعامل جدید این باشگاه را معرفی خواهید کرد گفت: فعلا ترابیان رییس هیات مدیره باشگاه با حکم سرپرستی سپاهان را اداره میکند و بنده هم به عنوان قائم مقام در خدمت او خواهم بود. هیات مدیره مشغول بررسیهای لازم است تا شخصی را انتخاب کند که در یک پروسه زمانی حداقل ، چهار ، پنج ساله سکان مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرد و طبق استراتژیها و برنامهریزیها حرکت کند.