به گزارش افکارنیوز، حمید بابازاده در خصوص پیروزی استقلال مقابل بوریرام تایلند اظهار داشت: بازیکنان ما زحمات زیادی را در طول این بازی کشیدند و شرایط خیلی سختی را در زمین تجربه کردند.

وی افزود: در نیمه اول هوا بسیار شرجی و گرم بود و ما روی حادثه گل خوردیم. همین باعثشد که انگیزه‌ها بالاتر برود و دیدید که در نیمه دوم به برتری رسیدیم و همه جوره بازی را در اختیار داشتیم.

وی ضمن تعریف و تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی نیز گفت: مجیدی حرکات شماره ۵ بازیکن بوریرام را که به تیم حریف نظم می‌داد، ‌خنثی کرد و در حرکات تیمی استقلال بسیار مؤثر بود.

بابازاده در خصوص دیدار استقلال و نماینده کشور کره نیز گفت: بازی بسیار سنگینی را در پیش داریم البته شرایط آب و هوایی در اینجا کاملا با تایلند متفاوت است و ما امیدوار هستیم که با ارائه یک بازی منطقی کار را در تهران تمام کرده و به فینال برسیم.

وی افزود: کار برای قهرمانی در آسیا سخت است و ابزارهای زیادی برای این مهم لازم است. اما متاسفانه ما از حداقل‌ها استفاده می‌کنیم و با غیرت و تعصب بازیکنان تا به اینجا بالا آمده‌ایم.

مربی دروازهبانان استقلال در خصوص اینکه عملکرد رحمتی را چطور دیده است،گفت: مهدی رحمتی مرد روزهای سخت است و او در بازی مقابل بوریرام عملکرد قابل قبولی داشت و به همراه مدافعان تیم سهم بسزایی در پیروزی استقلال داشتند امیدوارم او مثل همیشه در مقابل اف سی سئول از دروازه استقلال محافظت کند تا دست پر از کره برگردیم.