به گزارش افکارنیوز، مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با فارس در مورد لغو دیدار تدارکاتی که برخی سایت‌های خبری از آن خبر داده بودند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و هیچ بازی لغو نشده بلکه اردوی تیم ملی از تاریخ ۱۴ تا ۲۴ مهرماه در تهران برگزار می‌شود و کی‌روش دیدار با تایلند را یک دیدار تدارکاتی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه بازیکنان تیم ملی در مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا فشار مضاعفی را تحمل کردند در این اردو هم تمرینات تیمی دنبال می‌شود و هم ریکاوری برای ملی‌پوشان در نظر گرفتیم. در نهایت در این اردو هماهنگی بین بازیکنان انجام می‌شود و پس از آن تیم ملی به مصاف تایلند می‌رود. این صلاحدید کی‌روش و کادر فنی است که بدون بازی تدارکاتی به مصاف تایلند برویم زیرا این دیدار از نظر کادر فنی خودش یک دیدار تدارکاتی است.

سرپرست تیم ملی در مورد شایعات پرداخت نشدن مطالبات کی‌روش و احتمال تعویق سفر او به ایران گفت: چنین چیزی صحت ندارد کی‌روش تا آخر هفته به ایران می‌آید و مطالبات او نیز به طور کامل پرداخت شده است.

دبیر فدراسیون فوتبال در مورد زمان دقیق برگزاری مجمع فدراسیون برای انتخاب نایب‌رئیس دوم گفت: در جلسه هیئت رئیسه در مورد این مسئله تصمیم‌گیری می‌شود و در حال حاضر تاریخی به طور دقیق مشخص نشده است.

نبی در مورد انتخاب هومن افاضلی به عنوان مدیر فنی تیم امید گفت: در این مورد بهتر است از کفاشیان سؤال کنید.