به گزارش افکارنیوز، متاسفانه باید بپذیریم که مافیای فوتبال در فوتبال ایران وجود دارد، قاطعانه عرض می کنیم در شرایطی که اکثر مردم شریف ما از مشکلات اقتصادی رنج می برند عده ای زالو صفت اختاپوس وار به فوتبال ما چسبیده اند، وبه اکثر شاهرگهای عرصه فوتبال دسترسی دارند و براحتی در این رشته جولان می دهند. سرمربیگری فوتبال در لیگ برتر در چند سال اخیر به غیر از چند مربی شریف بین حدود ۱۰ مربی دست به دست می شود!؟ بخاطر کارنامه ضعیف امروز از تیم؟ جدا میشود، فردا مربی؟ میشود و متاسفانه این قصه همچنان ادامه دارد

مافیای فوتبال ایران با قدرت جولان می دهند!شب گذشته در دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با قضاوت پر حرف و حدیثمحسن قهرمانی همرا ه بود، البته اکثر کارشناسان داوری فوتبال ازجمله نصیرزاده، فنایی، غیاثی، سیار، رودنیل وچند تن دیگر اشتباه فاحش قهرمانی را تایید کردند.

آش آنقدر شور بود که رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به اتفاقات دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس تاکید کرد: بر اساس آنالیز این بازی توسط اعضای دپارتمان، مشخص است که داوری پر اشتباه بوده و بی‌شک طبق قوانین و آئین‌نامه کمیته داوران با کادر داوری این دیدار برخورد خواهد شد.

رضا غیاثی کارشناس داوری در مورد نحوه قضاوت محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: بازیکن سپاهان در دقیقه ۴ مسابقه فن کمر خوبی را بر روی مدافع پرسپولیس اجرا کرد که این مسئله در تصاویر تلویزیونی مشهود بود اما محسن قهرمانی صحنه خطا را از زمان شروع آن نمی بیند و وقتی صحنه را دید که بازیکن سپاهان فن کمرش را کامل کرده و حسینی را نقش زمین کرد.

وی ادامه داد: اگر قهرمانی زودتر صحنه را می‌دید یقینا باید به مهاجم سپاهان کارت زرد نشان می‌دهد و نیازی به گرفتن پنالتی و اخراج میثم حسینی نبود و این اشتباهات محسن قهرمانی در این بازی تاثیرگذار بود.

این داور که در دربی گذشته به گفته کارشناسان داوری پنالتی پرسپوليس را نادیده گرفته بود ، در هفته اول لیگ یک پنالتی بادآورده مقابل تراکتورسازی برای قرمزها می گیرد که شاید مثلا تلافی پنالتی دربی را کرده باشد!