شاهرودی: قهرمانی وجدان دارد؟

به گزارش افکارنیوز، رضا شاهرودی درباره حواشی رخ داده در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان به اوج عنوان کرد: دیگر همه دیدند بر سر پرسپولیس در این مسابقه چه آوردند. بازیکن سپاهان خطا کرد، بازیکن پرسپولیس اخراج شد. آن پنالتی هم که دیگر بی نظیر بود. متاسفانه یک داور به همین راحتی نتیجه بازی را عوض کرد. جمعه روز خوب پرسپولیس بود و راحت می توانست در این مسابقه به پیروزی برسد اما این اتفاقات باعثپیروزی سپاهان شد. بدون تعصب حرف می زنم و اصلا نمی خواهم احساسی صحبت کنم. حق پرسپولیس این نبود و به نظرم مساله باید پیگیری شود.

شاهرودی درباره عصبانیت علی دایی پس از مسابقه جمعه شب اظهار داشت: دایی حق دارد. به خدا حق دارد. یک هفته تیمش را آماده می کند و یک اشتباه همه برنامه ها را بر هم می ریزد. این چه رویه ای است؟ من خودم مربی هستم و می دانم دایی این روزها چه فشاری را متحمل می شود. اگر قرار است اینطوری سر یک تیم بریده شود، چرا یک هفته تمرین کنند؟ اصلا بهتر است بدون تمرین راهی مسابقات شوند.

وی درباره اظهارات سرمربی پرسپولیس مبنی بر وجود پشت پرده در قضاوت محسن قهرمانی در بازی با سپاهان گفت: اول بگویم که بهتر بود دایی این مسائل را قبل از بازی مطرح می کرد. اگر این اتفاق آن زمان می افتاد به افکار عمومی کمک می کرد که بهتر قضاوت کنند.

شاهردوی افزود: من در دوران بازی و مربیگری ام حرفهایی درباره داوران شنیده بودم اما هرگز چیزی را خودم ندیدم. در لیگ یک که حضور داشتم بحثتبانی را به عینه دیدم اما در حوزه داوری همانطور که گفتم برای خودم چیزی اثبات نشده است.

وی تاکید کرد: حالا اینکه یک داور را به دلیل چنین اشتباهی یک جلسه تا ۱۰ جلسه محروم کنند، چه دردی از پرسپولیس دوا می کند که بازی ۶ امتیازی را شکست خورده است؟ آخر فصل کسی یادش می ماند که در این مسابقه چه اتفاقاتی رخ داده است. اگر همین اشتباه قهرمانی تکلیف قهرمان را در پایان فصل روشن کند آیا وجدان او آسوده خواهد بود؟ امیدوارم از این پس حقوق پرسپولیس تضییع نشود.

شاهرودی درباره برخی اخبار پیرامون احتمال حضورش در پرسپولیس گفت:من یک پرسپولیسی هستم و بالاخره روزی دوباره در خانه ام فعالیت خواهم کرد.به طور حتم در صورتیکه بدانم می توانم به تیم کمک کنم با تمام وجود در خدمت پرسپولیس هستم.