محمدی: قهرمانی پرسپولیس را ضربه فنی کرد!

به گزارش افکارنیوز، حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان عنوان کرد: در این همه سال که در کنار پرسپولیس بوده ام این باخت شاید تنها شکستی بود که من را زیاد ناراحت نکرد. دلیلش هم روشن بود. به نظر من این باخت از پیش تعیین شده بود. وقتی سوت آغاز مسابقه زده شد، برایم واضح بود که پرسپولیس سالم از این مخمصه بیرون نخواهد آمد.

وی ادامه داد: قهرمانی در سالهای گذشته هم بارها و بارها به پرسپولیس لطمه زده بود و این بار هم زهرش را ریخت. متاسفم که با احساسات میلیونها هوادار پرسپولیس در این مسابقه بازی شد. خیلی از هواداران با من تماس دارند و به شدت از این شرایط ناراحت و دلخور بودند. سال قبل به رییس جمهور وقت نامه ای نوشتم که پرسپولیس یک بیمار سرطانی است و بعدا نوشتم که پرسپولیس مرد. امروز به نظرم پرسپولیس دوباره جان گرفته و این خیلی بد است که با چنین حق کشی هایی تیم را به چالش ببرند.

عضو اسبق هیات مدیره پرسپولیس درباره عکس العمل های دایی در برابر محسن قهرمانی در هنگام بازی گفت: ما در فوتبال دو نوع مربی داریم. یکی مربیانی مثل علی پروین که روی نیمکت می نشستند و حرفهایشان را از طریق دستیارانشان به زمین منتقل می کردند. گروه دوم مربیانی که کنار خط هستند. دایی اساسا مربی نیمکتی نیست. او هر جا بوده، چه وقتی بازی می کرد و چه امروز که مربیگری می کند، به کارش تعصب دارم. خیلی اتفاق بدی است که آدمی مثل دایی را که تقریبا همه عناوین بزرگ در فوتبال جهان را کسب کرده است اینطور آزرده خاطر می کنیم.

وی ادامه داد: اتفاق بدتر این است که در آن شرایط بحرانی سرپرست تیم نظاره گر حوادثاست و کمکی به آرام شدن دایی در ۵ دقیقه آغازین بازی نمی کند. سرپرست آنچنان که از اسمش روشن است پدر یک تیم است. روی نیمکت نفر می نشیند و باید مثل نفر اول رفتار کند. دایی در آن لحظات سخت و دشوار خودش فریاد می کشید. اگر یک فوتبالی کاربلد کنار او روی نیمکن بود، این اتفاق می افتاد؟

محمدی افزود: متاسفم که پرسپولیس این روزها از داشتن یک سرپرست واقعی که جزو ارکان تیم محسوب می شود محروم است. این آقا نشان داد این کاره نیست. من برای رویانیان احترام زیادی قائل هستم ولی نمی دانم چرا این فرد را روی نیمکت گذاشته و به حرف پیشکسوتان، رسانه ها و جامعه فوتبال هم توجهی ندارد.

وی تاکید کرد: واقعیت تلخی وجود دارد و آن این است که دایی امروز در پرسپولیس خیلی تنهاست. من به صراحت می گویم که برخی در خود پرسپولیس هستند که دلشان با دایی نیست. به های و هویشان نگاه نکنید. خدا از نیت شان باخبر است اما من به عنوان یک پرسپولیسی که زمان قهرمانی این تیم در آسیا در سال ۷۰ مسولیت داشتم و روزهایی را دیدم که ۵ سال پی در پی قهرمان شدیم، معتقدم دلها در پرسپولیس امروز یکی نیست. فعلا نمی خواهم بیش از این درباره این مساله حرفی بزنم اما اگر ببنیم برخی افراد به کارشان ادامه می دهند و می خواهند فقط در ظاهر حامی علی دایی باشند و در باطن پشتش را خالی کنند، نام شان را به هواداران می گویم تا آنها از همه چیز باخبر شوند.

محمدی ادامه داد: چند روز پیش با دایی صحبت کردم و گفتم به عنوان کسی که ۲۰ سال است با او دارم نگرانش هستم که خدای ناکرده روی این نیمکت سکته کند. وقتی کنار زمین است ببینید چطور رگ گردنش بیرون می زند. به دایی گفتم به خاطر مادر، همسر و دخترت که دنیای تو هستند، کمی آرام تر باش. فوتبال می آید و می رود ولی اگر به سلامتت لطمه بخورد شاید دیگر قابل جبران نباشد.

محمدی همچنین گفت: امیدوارم در ورزش ما روزی همه چیز در جای خودش قرار بگیرد و از این هرج و مرج امروزی خلاص شویم. سوال من این است که آیا سازمان بازرسی فقط برای محمد دادگان بود؟ از او که ریالی تخلف پیدا نشد، آیا پس از دادگان در این ورزش تخلفی نشد که همه سکوت کردیم؟

وی افزود:کسی که بخواهد کار خیری انجام بدهد به دنبال هو و جنجال نیست.امروز فردی که بانی آمدن محمد رضا خلعتبری به پرسپولیس بود و پول این انتقال را جور کرد کجاست؟آیا پس از این اتفاق دیدید که حسین هدایتی بیاید و خود نمایی کند؟مصاحبه ای انجام بدهد؟فردی مثل :حسین هدایتی باید دیگر چه کند که در این ورزش قدرش را بدانیم؟افراد دیگر پزش را دادند.البته رویانیان در این چند روز تماس های زیادی با او داشته تا به نوعی از این فرد تشکر کند اما به نظرم در ورزش ما هیچوقت امثال هدایتی به حق شان نمی رسند.کلا حق مطلب را درباره افراد به جا نمی آوریم.