مدعی قهرمانی در هر ۲ جام هستیم

به گزارش افکارنیوز، جواد منافی با شاره حواشی موجود اظهار داشت: حرف زدن آسان است و درباره پرسپولیس همیشه حرف زیاد بوده است. اول فصل که آمدیم گفتند تیم جوان شده است و این نفرات که آمده‌اند، خوب نیستند و در حد قهرمان کردن پرسپولیس نیستند. حالا که صدرنشین شده‌ایم باز هم حرف وجود دارد. این حرف و حدیث‌ها در هر شرایطی وجود دارد ولی ما کار خودمان را می‌کنیم. پرسپولیس رو به جلو و رو به رشد حرکت می‌کند. حرف‌هایی که می‌زنند اگر از ته دل باشد و بتواند کمک کند می‌شنویم و به کار می‌بندیم اما اگر مغرضانه باشد، کنار می‌گذاریم.

او ادامه داد: بعضی می‌خواهند ما را مایوس کنند اما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم. می‌گویند تیم‌ها روی ما شناخت پیدا کرده‌اند. ما هم روی حریفان شناخت بیشتری پیدا کرده‌ایم. این یک قاعده کلی برای نیم فصل دوم است. نسبت به ابتدای فصل، همه همدیگر را بهتر می‌شناسیم. در نیم فصل دوم کار برای همه سخت‌تر خواهد بود ولی ما با تمام این حرف و حدیث‌ها برای قهرمانی در هر ۲ جام مدعی هستیم و برنامه‌ریزی می‌کنیم. می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم و به خاطر پرسپولیس می‌جنگیم تا قهرمانی را به دست بیاوریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انجام تمرینات بدون حضور ملی‌پوشان و تاثیر آن خاطرنشان کرد: در هر صورت ملی‌پوشان زیادی داریم و باید با بازیکنان حال حاضر تمرینات را پشت سر بگذاریم تا بچه‌ها از راه برسند. در میان نفرات فعلی کسانی را داریم که تعیین کننده خواهند بود پس روال کار خودمان را حفظ کرده‌ایم و روز چهارشنبه هم یک بازی دوستانه داریم. باید ببینیم ملی‌پوشان برای حضور در آن بازی شرایط لازم را خواهند داشت یا خیر.

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره بازی با ستاره‌های پرسپولیس و میلان و احتمال حضور خود در آن دیدار تصریح کرد: تا این لحظه صحبتی نکرده‌ایم. البته با توجه به بازی حساسی که روز بعد از آن در لیگ برتر داریم باید با دایی هماهنگ کنیم ولی در کل اعتقاد دارم بازی خوب و جذابی خواهد شد. یک سری بازیکنان سابق میلان و تیم ملی ایتالیا می‌آیند. نفراتی که جزو بهترین‌های دنیا بودند و دیدن‌شان از نزدیک برای مردم جذاب است.

وی درباره علاقمندی خود نسبت به تیم میلان گفت: همیشه از طرفداران ۲ تیم بارسلونا و میلان بوده‌ام. آن تیم میلان که گولیت، ریکارد و فان باستن در آن بازی می‌کردند را خیلی دوست داشتم. میلان الان هم تیمی بزرگ با ستاره‌های بزرگ است ولی به نظرم آن تیم، تیم طلایی میلان بود.

منافی در پایان با اشاره به این که پرسپولیس در نیم فصل دوم تغییر سیستم نمیدهد، افزود: بعد از یک نیم فصل به هماهنگی خوبی رسیدهایم و تلاش زیادی شد و پیشرفت در بعضی جهات از پیشبینیها جلوتر بود. با این سیستم خوب نتیجه گرفتهایم و آن را تغییر نمیدهیم اما برنامههای تاکتیکی جدید خواهیم داشت. باید نقاط ضعف را بر طرف کنیم تا به نقطه قوت بدل شود. ما در ساختار دفاعی خوب هستیم ولی کم گل زدهایم. برای تقویت گلزنی برنامه داریم تا گلهای بیشتری بزنیم.