ماجرای استقلال و بازیکن بزرگ برزیلی اش!

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته در حالی مقابل تیم گسترش فولاد تبریز در خانه متوقف شد که می توانست با کسب پیروزی در این دیدار، راهی جایگاه نخست رقابت های لیگ شود. منصور پورحیدری، رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص این دیدار به " گل " گفت: این بازی از نظر من به هیچ وجه نمایش خوبی از استقلال نبود و نتوانستیم در حد نام استقلال ظاهر شویم. البته با تغییراتی که در اواخر بازی در ترکیب تیم انجام شد، روند بازی کمی بهتر شد ولی در مجموع، دیروز، روز خوبی برای استقلال نبود.

پورحیدری افزود: تیم گسترش هم در مقابل تیم خوب و باانگیزه ای بود و در مقابل استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت. این تیم در حدی بود که استقلال نتوانست تدابیر خودش را در بازی به اجرا بگذارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین با اشاره به حضور نظری، منزوی و بهرام امیری در این باشگاه خاطرنشان کرد: خب به هر حال این عزیزان سالهای سال در استقلال زحمت کشیده اند و با جو این باشگاه آشنایی کامل دارند، به نظر من در این شرایط حساس که فتح الله زاده هم تنها بود، بازگشت آنا به خانه خودشان می تواند کمک زیادی به استقلال بکند و این اتفاق را در استقلال به فال نیک گرفت.

وی اشاره داشت: درباره نقل و انتقالات هم باید بگویم که بازیکنانی را که امیر خواست، همگی به باشگاه معرفی شدند و برای جذب آنها تلاش صورت می گیرد. اولادی و کبه که به ترکیب مجموعه اضافه شده اند و برای جذب یک یار برزیلی خوب که مورد تایید قلعه نویی قرار گرفته، تلاش می شود. مجید غلام نژاد هم که درگیر رضایت نامه اش بود، حضورش در استقلال نهایی شده و به زودی به مجموعه تیم اضافه می شود.
پورحیدری با اشاره به شکایت لاوره از استقلال افزود : لاوره نتوانست در حد انتظار کادرفنی ظاهر شود و جدایی اش از استقلال کاملا فنی و البته لازم بود . او صحبت هایی کرد که در شان خودش بود و من انتظار این حرف ها را از این بازیکن نداشتم و به من خیلی برخورد . من فکر می کنم که لاوره برای استقلال خیلی کوچک بود .