خالکوبی دژاگه و برهانی دردسر ساز شد

به گزارش افکارنیوز، باتوجه به شایعه صدور رأی محسن قهرمانی و موضوعاتی مثل اظهارات عابدینی در برنامه نود حجت‌الاسلام والمسلمین علیپور با ما گفتگو کرد که ماحصل این مصاحبه پیش روی شماست.

* حاج‌آقا قبل از اینکه سراغ مسائل دیگر برویم دوست داریم آخرین اخبار در مورد پرونده قهرمانی را از زبان شما بخوانیم…

- همین امروز(دیروز) در جریان آخرین اخبار این پرونده قرار گرفتم و متوجه شدم اعضای این کمیته برای صدور رأی نهایی این پرونده به اجماع نرسیده‌اند و همه‌چیز به زمانی موکول شده که بیش از این‌ها اطلاعات داشته باشند.

* و این روند چقدر طول می‌کشد؟

- نمی‌دانم ولی قطعا خیلی طولانی نمی‌شود و به زودی شاهد صدور رأی خواهیم بود.

* ظاهرا یک مورد جدید به موارد قبلی اضافه شده؟

- در مورد قضیه عابدینی و سعید مظفری‌زاده صحبت می‌کنید؟!

* بله؟

- در این مورد پس از تماس با عابدینی از وی خواستیم مستنداتی که در خصوص تخلف فدراسیون یا حتی داوران و مربیان در اختیار دارد به ستاد بررسی تخلفات حرفه‌ای تحویل دهد تا متخلف واقعی با سند و مدرک محکوم شود وگرنه با این شرایط صحبت کردن از مسائل پشت پرده نه تنها دردی را دوا نمی‌کند بلکه بر مشکلات قبلی می‌افزاید.

* آقای بهروان گفته عابدینی ظاهرا عصبانی شده و این موضوع ایرادی ندارد؟

- مگر می‌شود در این مورد سکوت کرد یا گفت ایرادی ندارد. خب اگر مدیرعامل داماش عصبانی شده از این به بعد یاد می‌گیرد بر اعصاب خودش مسلط باشد و وقتی عصبانی بود در مورد هیچ‌کس اظهار نظر نکند.

* موضوع خالکوبی دژاگه و آرش برهانی این روزها مطرح شده؟

- اشکان دژاگه وقتی پذیرفته پیراهن تیم‌ملی ایران را بر تن کند قطعا به مرور زمان فرا می‌گیرد که با عرف جامعه ما هماهنگ باشد و در این مورد خودش را اصلاح خواهد کرد و حداقل با پوشاندن روی این خالکوبی‌ها به قوانین کشورمان احترام می‌گذارد.

* و آرش برهانی؟

- البته من خالکوبی روی بدن برهانی را ندیده‌ام ولی مطمئن هستم او یک بچه مسلمان است و خیلی از جوانب کارش را رعایت خواهد کرد و لااقل مثل دژاگه روی خالکوبی‌هایش را می‌پوشاند.

* به عنوان آخرین موضوع قضیه مربیان متخلف به کجا کشید آیا گزارشی درخصوص تخلف احتمالی آنها به شما نرسیده است؟

- نه ظاهرا خود این مربیان هم می‌دانند روی میدان مین حرکت می‌کنند و اولین اشتباه آخرین اشتباه خواهد بود لذا در این مورد تا به حال که هیچ گزارشی به ما نرسیده و در آینده هم انشاءاله نخواهد رسید.

* اگر حرف خاصی مانده بفرمایید؟

- نه فقط متشکرم که اين مسائل را با ريزبيني تعقيب ميکنيد.