حرفهای دایی در خصوص خریدن پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، رسانه ها از تمایل آقای گل جهان برای خرید یکی از پرطرفدارترین تیم‌های کشور و حتی جهان خبر داد. محتوای جلسه یکشنبه شب مسئولان پرسپولیس در وزارت ورزش نیز ثابت کرد دایی تمایل دارد به همراه دوستان سرمایه‌دارش امتیاز یا سهام باشگاه پرسپولیس را خریداری کند. آخرین حرف های سرمربی سرخپوشان پایتخت از نظرتان می‌گذرد.

* در جلسه وزارت ورزش در خصوص چه مواردی بحثکردید؟

- جلسه بسیار خوبی را راجع به شرایط حال حاضر پرسپولیس و مشکلات پیش رو در وزارت ورزش برگزار کردیم، البته بیشتر مباحثبه واگذاری پرسپولیس مربوط بود.

* در مورد فروش سهام پرسپولیس و واگذاری این تیم به مردم حرف‌هایی مطرح شد که بر خود لازم می‌دانم از امیر خادم که با جدیت این مسئله را رو به جلو می‌برد و با من هم دو جلسه برگزار کرد تشکری ویژه داشته باشم.

- در این جلسه حسین هدایتی و معاونان وزیر هم حضور داشتند و نظرات خود را اعلام کردند و در خصوص مشکلات مالی زیاد ما صحبت شد، درباره این فصل نیز با جدیت حرف‌هایی رد و بدل شد و راه‌حلی برای مشکلات قرار شد که پیدا شود.

* گویا این بار خصوصی شدن پرسپولیس جدی است؟

- مثل اینکه فراکسیون ۹۰ مجلس اعلام کرده باید تا آخر سال سهام پرسپولیس واگذار شود که این حرف‌ها به نظر من خیلی از مشکلات را حل می‌کند. من عزمی را که از خادم دیدم او دوست دارد مشکلات را حل کند.

* در خصوص اخبار منتشر شده پیرامون جدایی‌تان از پرسپولیس چه نظری دارید؟

- متاسفانه گاهی اوقات خیلی از چیزها مطرح می‌شود که درست نیست اگر قرار بود یک ساله به پرسپولیس بیایم اصلا نمی‌آمدم. برنامه من سه ساله است و نتیجه عملکردم بعد از سه سال مشخص می‌شود. خدا راشکر در سال اول نیز از برنامه عقب نیستیم و خوشبختانه با همت بچه‌ها رو به جلو می‌رویم و حتی می‌توانم بگویم که از برنامه خودمان جلوتر هم هستیم. روزی از پرسپولیس می‌روم که دینم را به مردم و بازیکنان ادا کنم. در صورتی از پرسپولیس رفتنی هستم که مدیر و مالکان جدید این تیم من را نخواهند در غیر این صورت کسی نمی‌تواند مرا از این تیم جواب کند البته باید این را بدانیم خیلی‌ها به مرور زمان خیلی زود رنگ عوض می‌کنند. من تا روزی که هستم با قدرت کار انجام می‌دهم تا شرمنده مردم و بازیکنان نباشم.

* آیا شما با دوستانتان قصد خرید پرسپولیس را دارید؟

- خودم اصلا دنبال این مسائل نیستم و نمی‌خواهم وارد سهام و خرید آن باشم اما شاید دوستانم دنبال این کار باشند که من خبر ندارم. هستند عاشقانی که می‌خواهند از جیبشان به پرسپولیس کمک کنند اما اگر دوست من بخواهد به این موضوع وارد شود برایش مهم است چگونه سهام و چند درصد را می‌خواهند واگذار کنند تا براساس آن وارد عمل شود اما من اصلا دنبال سهام و این مسائل نیستم قبلا هم شاید پیشنهادی به من داده‌اند اما از سوی سرمایه‌گذاران دیگر که می‌خواستند به پرسپولیس خدمت کنند.

* در مورد تساوی تیم‌های نفت و فولاد خوزستان چه نظری دارید؟

- تساوی این دو تیم ما را امیدوار کرد تا انشااله بتوانیم در چهار هفته آینده با حوادثی به بالای جدول برسیم در این چهار هفته بالای جدولی‌ها با هم بازی دارند و این به ما کمک می‌کند تا راحت‌تر موفق شویم من به بچه‌ها گفتم خدا به ما لطف کرده و یکی از نتایج دلخواه‌مان به دست آمده است. انشااله ما هم باید قدر این لطف را بدانیم و با قدرت در بازی با صبا که مهم ترین بازی ما است به میدان برویم و فصل را تمام کنیم. بازی با صبا به نظرم یکی از مهم ترین بازی‌های فصل پرسپولیس است.

* آیا تیمی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از شما بازیکن کمکی خواسته‌؟

- تا الان به ما پيشنهادي نشده است.