ثبت نام آبی در دانشگاه قرمز!
گروه ورزشی -

با نزدیک شدن به پایان فصل بازار گمانه زنی درباره فصل داغ نقل و انتقالات دوباره به راه افتاده است. محمد قاضی مهاجم استقلال که فصل گذشته پیراهن پرسپولس را بر تن داشت و در تابستان فصل جاری به استقلال پیوست، ظاهرا دوباره برای تیم سابقش دلتنگ شده و هوای پرسپولیس به سرش زده است و در حوالی باشگاه پرسپولیس رویت شده!

ماجرا از این قرار است که قاضی که به تازگی پدر شده گویا پس از تولد فرزندش به فکر ادامه تحصیل افتاده و طی روزهای گذشته در دانشگاه ثبت نام کرده است. البته ادامه تحصیل این بازیکن وقتی جالب می‌شود که بدانید او در دانشگاه پرسپولیس ثبت نام کرده و در روز ثبت نام هم برخورد گرمی با معاونت دانشگاه داشته است!

به گزارشافکارنیوز؛ در روز ثبت نام این بازیکن در دانشگاه پرسپولیس، دانشجویان این دانشگاه در صحبتهای در گوشی از احتمال بازگشت این بازیکن به پرسپولیس حرف میزدند. این در حالیست که قاضی بعد از جدایی از پرسپولیس علیه مسئولان این باشگاه به ویژه سرپرست تیم صحبتهای تندی انجام داده بود و حالا با بالا گرفتن زمزمه خروج شیرینی از پرسپولیس، قاضی ناگهان هوس ادامه تحصیل آن هم در باشگاه پرسپولیس به سرش زده است! به نظر میرسد ادامه تحصیل این بازیکن بیشتر از حضورش در میادین برای او حاشیه ساز باشد.