به گزارش افکارنیوز، اسکولاری تاکنون اسم نه نفر از بازیکنان این تیم را اعلام کرده است.

این مربی ۲۴ آوریل علاوه بر نیمار که اکنون مصدوم است و همواره از او دفاع می کند، اسامی هشت بازیکن دیگر را اعلام کرد: تیاگو سیلوا، داوید لوییز، ژولیو سزار، فرد، پولینیو، رامیرس، ویلیان و اسکار.

کنفدراسیون فوتبال برزیل ماه دسامبر اعلام کرد اسکولاری هفت مه ۲۰۱۴ اسامی بازیکنان برای حضور در جام جهانی را اعلام می کند. این فهرست احتمال دارد شامل ۳۰ بازیکن یا ۲۳ نفر نهایی باشد.

بر اساس قوانین جام جهانی، مربیان تیم های صعود کرده برای ارائه فهرست ۳۰ نفره به فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) تا ۱۳ مه و برای اعلام فهرست نهایی ۲۳ نفره تا دوم ژوئن فرصت دارند.

۱۱ بازیکنی که سال ۲۰۱۳ در جام کنفدراسیون ها با غلبه بر اسپانیا(۳ - ۰) قهرمان شدند در این فهرست حضور دارند: ژولیو سزار - دنی آلوز، داوید لوییز، تیاگو سیلوا(کاپیتان)، مارسلو - لوییز گوستاوو، پولینیو - هالک، اسکار، نیمار - فرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریو دو ژانیرو، تنها تردیدها به اسکار به علت مصدومیت و غیبت در چهار دیدار اخیر چلسی و لوییز گوستاوو که در وولفسبورگ عملکرد خوبی نداشته است، مربوط می شود. رامیرس(چلسی) جایگاه گوستاوو را تهدید می کند.

برزیل قبل از جام جهانی دو دیدار دوستانه با پاناما(۳ ژوئن) و صربستان(۶ ژوئن) برگزار می کند.

این تیم ۱۲ ژوئن در دیدار افتتاحیه جام جهانی به مصاف کاستاریکا می رود و سپس ۱۷ ژوئن با مکزیک و ۲۳ ژوئن با کامرون مسابقه خواهد داد.