بازیکنان سرباز هنوز خود را معرفی نکردند

به گزارش افکارنیوز، سردار موسی کمالی در خصوص اینکه مسئولان تیم فوتبال امید امیدوارند از احمد عبدالله‌زاده که کارت معافیتش توسط نظام وظیفه باطل شده است استفاده کنند، عنوان کرد: بار دیگر تکرار می‌کنیم کسانی که کارت‌شان باطل شده به هیچ وجه نمی‌توانند نه در تیم باشگاهی و نه در تیم‌های ملی به میدان بروند.

وی ادامه داد: ‌ موافقت با حضور دو بازیکن در جام ملت‌های آسیا تنها موردی بود که موافقت صورت گرفت و پس از آن دیگر این اتفاق نه در باشگاه و نه در تیم ملی نخواهد افتاد. مسئولان تیم فوتبال امید هم دیگر امیدوار نباشند.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده تا پایان لیگ برتر نمی‌توانند به میدان بروند و پس از آن تصمیم جدیدی خواهیم گرفت و موضوع آنها بررسی خواهد شد.

سردار کمالی با اشاره به اینکه حدود ۲۸ نفر از ۶۸ نفری که کارت‌شان باطل شده هنوز خودشان را معرفی نکرده‌اند عنوان کرد: این افراد تنها جرائم خود را زیاد می‌کنند چون باید بلافاصله بعد از باطل شدن کارت‌شان خودشان را به نظام وظیفه معرفی می‌کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص این افراد تصمیمی گرفته می‌شود یا خیر، گفت: به هر حال هر چقدر زمان بیشتری برای عدم معرفی آنها طی شود نظام وظیفه در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: این ۶۸ بازیکن تیمهایشان مشخص است و پس از گذراندن دوره آموزشی باید در آن تیمها حضور پیدا کنند. سروش رفیعی هم که در جام ملتها حضور پیدا کرده بود خودش را معرفی کرده و برگه اعزام به خدمت دریافت کرده است.