کاپیتان پرسپولیس کیست؟

به گزارش افکارنیوز، هادی نوروزی درباره اینکه چه نظری درباره وضعیت فعلی تیم و اردو در ترکیه دارد عنوان کرد: تیم نسبتا تکمیل شده است. در این چند روز هم تمرینات پرفشاری داشتیم. امیدوارم اردوی ترکیه، اردوی مثمرثمری باشد و بتوانیم با آمادگی کامل راهی لیگ شویم.

وی درباره اینکه اسامی مختلفی برای حضور در پرسپولیس کاندیدا شده اند گفت: من اطلاعی از بازیکنانی که قرار است به پرسپولیس بیایند ندارم. این موضوع را کادر فنی تعیین می کند.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه در فصل آتی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود اظهار داشت: سال قبل هم من کاپیتان پرسپولیس بودم اما تصمیماتی گرفته شد که نوری کاپیتان باشد. البته هیچ وقت برایم کاپیتانی مهم نبوده است و دوست دارم به تیم کمک کنم.

وی درباره اینکه آیا مشکلات مالی پرسپولیس برطرف شده است یا نه گفت: باشگاه سعی کرده است که مشکلات مالی را برطرف کند. فکر می کنم به زودی این مشکلات رفع خواهد شد.

نوروزی درباره اینکه چه پیش بینی از فصل آتی دارد بیان داشت:ما امیدواریم و همه تلاشمان را می کنیم که نتیجه خوبی بگیریم.باید فصل را خوب شروع کنیم.هواداران باید ما را حمایت کنند چون با حمایت آنهاست که می توانیم موفق شویم.