امیدورام رئیس آینده فدراسیون دروغ نگوید

به گزارشافکارخبر، محمد ارزنده در مورد شرایط دوومیدانی ایران اظهار داشت: در آستانه انتخابات هستیم و باید ببینیم چه کسی رئیس می‌شود. فعلا دور، دور ریاست است و همه به فکر تقسیم قدرت هستند. متاسفانه در دوره قبلی در فدراسیون مدیریت بدی وجود داشت و بیشترین دروغ‌ها را در آن دوره شنیدیم.

وی با اشاره به اینکه دوومیدانی ایران در حال حاضر به منابع مالی و امکانات نیاز دارد، گفت: اگر ورزشکار از این جهات تامین شود، دوومیدانی ایران زیر و رو خواهد شد و تحولی اساسی در ان ایجاد می‌شود.

ملی پوش پرش طول ایران ادامه داد: ورزشکار تا وقتی دغدغه مالی داشته باشد، نمی تواند کاری کند. سرمایه گذاری خوبی در این رشته صورت نمی گیرد و در حال حاضر هم تمام ملی پوشان مشکل مالی دارند. ژ

ارزنده با اشاره به مشکلات لیگ عنوان کرد: در لیگ هم اسپانسرهای خوبی حضور ندارند. مسئولان نفت می‌گویند مشکلی برای هزینه کردن ندارند، اما وقتی رقیب دیگری ندارند و سرمایه‌گذاری ها اندک است، دیگر انگیزه‌ای وجود ندارد.

وی در پایان عنوان کرد: چند روز دیگر انتخابات برگزار میشود و امیدوارم فردی رئیس شود که فقط دروغ نگوید و روی وعدههایی که میدهد، بایستد. تنها دورهای که دروغ نشنیدیم زمان ریاست کریمی بود. امیدوارم فردی بیاید که بتواند تحول ایجاد کند، چون در حال درجا زدن هستیم.