بحران گلزنی در ملوان

به گزارش افکارخبر،تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در آخرین بازی خود پیش از وقفه بیست روزه لیگ برتر موفق شد با تک گل حسین ماهینی فولاد خوزستان را از پیش‌روبردارد.

قوهای سپید که هم اکنون با ۱۶ امتیاز در رده هشتم لیگ قرار دارند تاکنون ۴ پیروزی به دست آوردند، ۴ بازی به تساوی رسیده‌اند و ۳ بازی را واگذار کرده‌اند.

ملوان تاکنون موفق شده است تنها در ۵ بازی گل بزند و در ۶ بازی هم گلی نزده این اتفاق در حالی رخ داده است که مهاجمانی مثل جلال رافخایی و آرش افشین در این تیم حضور دارند.

تیم‌های ذوب‌اهن اصفهان، استقلال اهواز، نفت تهران، راه‌آهن یزدان و فولادخوزستان تیم‌هایی بودند که تاکنون از ملوان گل خورده‌اند.

گلزن‌ترین بازیکن ملوان هم اکنون آرش افشین با ۳ گل است و پس از آن عزت‌اله‌پورغاز موفق به ثمر رساندن ۲ گل شده است.
دیگر گلزنان ملوان فرزاد حاتمی، حسین ماهینی هستند.

ملوانان در حالی یازده بازی یازده گل به ثمر رساندند که در ۶ بازی اصلا گل نزده‌اند و در مقابل تیم‌های پدیده خراسان، استقلال خوزستان، سپاهان اصفهان به تساوی بدون گل رضایت داده‌اند.

این در حالی است که به راحتی میتوانستند در مقابل حریفان خود با بازیهای خوبی که انجام دادند یک گل را بزنند به هر حال میتوان امیدوار بود که این مشکل گلزنی در تعطیلاتی که وجود دارد برطرف شود و آینده برای این تیم تبدیل به یک بحران نشود.