عزیز پرتغالی! این بچه را نابود نکن

به گزارش  افکارخبر به نقل از شهروند، پیروانی گفت‌وگوی خود را این‌طور آغاز می‌کند:  «در شرایطی که رحمتی بدون تردید به بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران بدل شده است، آن روزهایی را به یاد می‌آورم که وقتی در بازی‌های اولش چند اشتباه بد انجام داد، همه از من انتقاد کردند که چرا در مسابقات حساس به یک جوان میدان می‌دهم. مهدی از همان موقع دنبال پیشرفت بود. او روزبه‌روز بهتر شد و توانست خودش را به فوتبال ایران تحمیل کند. حالا او برای خودش کسی شده اما شخصیت و کردارش مثل همان روز اولی است که قرار شد از دروازه فجر سپاسی حفاظت کند.»

در حقش جفا می‌شود

«حیف نیست رحمتی آماده جایی در تیم‌ ملی کنونی نداشته باشد؟» شاغلام می‌گوید: «این بچه از روز اول بدشانس بوده و همیشه حقش از بین رفته است. رحمتی شایسته بازی کردن در دو جام جهانی بود. هم در ٢٠٠٦ بدشانسی آورد و هم در ٢٠١٤. خیلی‌ها می‌گویند با او لجبازی می‌کنند. نام این رفتار را نمی‌دانم ولی در حق این سید اولاد پیغمبر جفا می‌شود.»

فوتبال هم ضرر کرد

پیروانی که قبلا گفته بود مشکل رحمتی و کی‌روش را حل می‌کند، در ادامه عنوان می‌کند: «دنبال این مسأله بودم، حتی با کفاشیان و تاج به خاطر مهدی جلسه برگزار کردم اما کی‌روش قبول نکرد که نکرد. فکر می‌کنم در این ماجرا باید مسئولان فدراسیون فوتبال شهامت بیشتری به خرج می‌دادند اما این‌طور نشد و نه‌تنها رحمتی که فوتبال ایران هم ضرر کرد.»

حرف آخر

پیروانی صحبت‌هایش را با یک درخواست از کی‌روش به پایان می‌برد: «آقای کی‌روش! عزیز پرتغالی! در این چند ‌سال همه در ایران فهمیدند که تو اصولت را زیر پا نمی‌گذاری. دیگر بس است، نگذار استعدادهای این بچه نابود شود. امیر مومنان روزی به مالک گفت:  «اگر فردی را در حین گناه دیدی، فردای آن ‌روز با آن دید به او نگاه نکن.»