به گزارش افکارخبر به نقل از ورزش سه پیام صادقیان که پس از اتفاقات بازی برگشت فصل گذشته پرسپولیس و سایپا و به دلیل درگیری لفظی با کریم باقری و با نظر برانکو ایوانکوویچ از این تیم اخراج شد حالا باید در ترکیب نفت برابر تیم سابقش به میدان برود.

 

صادقیان هیچ کینه ای از کادر فنی پرسپولیس ندارد و تصمیم گرفته پیش از شروع بازی مقابل این تیم به سمت نیمکت حریف رفته و از برانکو و باقری رخصت بگیرد.

 

البته صادقیان و باقری در مراسم ختم مرحوم هادی نوروزی و در مسجد با یکدیگر روبوسی و آشتی کرده بودند اما برانکو مدت هاست شاگرد پر سر و صدا و سابقش را ندیده است.

 

صادقیان همچنین در آستانه این بازی با انتشار تصویری در لباس پرسپولیس که عدد 6 را نشان می دهد علاقه قلبی اش را به این تیم ابراز و اعلام کرده که روز دوشنبه به خاطر بازی مقابل پرسپولیس سخت ترین روز زندگی اش خواهد بود.

 

گفته می شود صادقیان قصد دارد نیم فصل به جمع هم تیمی های سابقش بازگردد و از همین رو در تماس با یکی از بازیکنان بزرگ پرسپولیس، پیغام داده که به برانکو بگوید می خواهد برگردد.

 

دیدار دو تیم نفت تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ پانزدهم روز دوشنبه هفته جاری و ساعت 15/15 در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.