نکونام حساسیتی به استقلال ندارد

به گزارش افکارخبر به نقل از تسنیم مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: خوشحالم که با تیمی کار می‌کنم که بازیکنانش دوست دارند، خوب باشند. بازیکنان ما خوب بودن‌شان را به لحاظ فنی و همچنین مسائل فرهنگی و اجتماعی نشان می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل استقلال افزود: بازی با استقلال فرصت خوبی برای ماست تا شایستگی‌های‌مان را نشان دهیم. مطمئن باشید علاوه بر مسائل فنی، بازیکنان ما می‌توانند در دیگر مسائل هم نشان دهند که می‌توانند چه الگوی خوبی باشند.

وی درباره اینکه تیمش در چه شرایطی به مصاف استقلال می‌رود، گفت: ما برای این بازی دو بازیکن خود به نام‌های فلاح‌زاده و اسماعیل‌بیگی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، اما بقیه نفرات در شرایط خیلی خوبی قرار دارند. ما حتماً این فرصت خوب را از دست نخواهیم داد و تلاش می‌کنیم در یک بازی خوب و هدفمند به نتیجه‌ای که مدنظرمان است، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد شناختش از تیم استقلال عنوان کرد: وقتی با هر تیمی بازی داریم مسابقات آن تیم را دقیق ارزیابی می‌کنیم. در دل تحلیل تیم‌ها می‌توانیم به نحوه تمرینات و موضوعی که تیم مقابل روی آن وقت می‌گذارد پی ببریم. ما اطلاعات خوبی از استقلال داریم.

جلالی در مورد تقابل جواد نکونام و برخی استقلالی‌های سابق تیم سایپا با استقلال تصریح کرد: اینکه در مورد بازیکنی که هفت سال در اروپا بوده و بیش از 140 بازی ملی دارد بگوییم به خاطر تیمی که یکی دو سال در آن تیم حضور پیدا کرده حساسیت دارد، ساده‌انگاری است. آن چیزی که در جواد دیدم حل شدن در افکار تیم ما بود و هیچ حساسیتی در وجود او دیگر بازیکنانم ندیدم. شما یکی شدن بازیکنان را فردا می‌بینید.

وی در مورد اینکه مربیان تیم ملی در تمرینات تیم‌های لیگ برتری حضور می‌یابند و بهتر نیست خود کی‌روش در تمرینات حضور پیدا کند، گفت: در مجموع این کار خوب است که گروهی که قرار است تیم ملی را هدایت کنند در تمرینات حضور داشته باشند و ببینند در تمرینات تیم‌های ما چه می‌گذرد. آنها می‌توانند به یک جمع‌بندی برسند و برای بهتر شدن وضعیت تیم ملی به یک نتیجه خوب دست یابند. اگر نفر اول کادر فنی به تمرینات بیاید بهتر است، اما کسانی که در تمرینات به عنوان کادرفنی تیم ملی حضور دارند، حکم چشم‌های سرمربی را دارند.