به گزارش افکارخبر به نقل از کاپ منصور پورحیدری درباره جدایی جاسم کرار از استقلال اظهار داشت: من در این خصوص صحبت نمی کنم.کرار مشکلاتی داشت و مسوولان باشگاه و کمیته انضباطی درباره اش تصمیم گیری کردند و صلاح دانستند این بازیکن از تیم  جدا شود. کرار برای باشگاه استقلال زحمت کشید من به او خسته نباشید می گویم و امیدوارم در هر تیمی که بازی خواهد کرد موفق باشد.

سرپرست  استقلال درباره اینکه بهتر نبود کرار از ابتدای فصل از استقلال جدا می شد، بیان داشت: در ابتدای فصل مظلومی بازیکنان کمی را در اختیار داشت و با آن نحوی که ریوالدو از تیم جدا شد ماباید کرار را در تیم حفظ می کردیم. در نیم فصل دنبال بازیکنان جدیدی خواهیم بود تا جای خالی کرار را پر کنیم. 

وی درباره حضور نکونام در سایپا و تقابلش بااستقلالی ها تصریح کرد: نکونام بازیکن سایپاست اما خانواده او سوپر استقلالی هستند. من شخصه نکونام را خیلی دوست دارم.به هر حال جواد تصمیم گرفت امسال در سایپا بازی کند.

پورحیدری درباره جلسه هماهنگی و رویارویی با حاجیلو سرپرست سایپا گفت: ما با یکدیگر مشکلی نداریم. من و حاجیلو از یک خانواده هستیم و هر دو تلاش می کنیم تا فردا بازی استقلال و سایپا بدون هیچ مشکلی انجام شود.