نه به تشویق سلطان پرسپولیس!

به گزارش افکارخبر در دیدار نفت تهران  و پرسپولیس تعدادی لیدرهای دوستدار پروین روی سکوها حضور پیدا کرده و خواهان تشویق سرمربی سال‌های دور پرسپولیس شدند که البته تماشاگران با این لیدرها همکاری نکردند.

* 10 دقیقه مانده به شروع بازی ماموران انتظامی به هواداران حاضر در ورزشگاه اجازه دادند که سکوهای جایگاه ورزشگاه را اشغال کنند و در همین حین تماشاگران به یک باره به این سکوها هجوم آوردند.

* با توجه به اینکه پادگان‌های زیادی در کنار ورزشگاه‌های تختی وجود دارد، تعداد زیادی سرباز در بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه دیده می‌شوند. 

* با ورود بازیکنان و مربیان دو تیم برانکو ایوانکوویچ اولین نفری بود که از سوی تماشاگران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت تا مشخص شود سرمربی کروات توانسته محبوبیتی برای خود بین هواداران تیمش دست و پا کند.

* قبل از آغاز بازی با همکاری مسئولان باشگاه نفت، یاد مرحوم سیدعلی حسینی بازیکن فقید جوانان نفت زنده نگه داشته شد.

* سوشا مکانی، محمد انصاری، رامین رضاییان و محسن مسلمان از جمله بازیکنان پرسپولیس بودند که به سمت علیرضا منصوریان رفته و از او رخصت گرفتند.

* سیدجلال حسینی بازیکن مصدوم تیم نفت از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی است و این در حالی است که برعکس پیام صادقیان، حسینی اصلا از سوی هواداران پرسپولیس تشویق نشد.

* با شروع بازی تعداد تماشاگران به 6 هزار نفر هم رسید و این در حالی است که رفته رفته بر تعداد آنها اضافه می‌شود.