به گزارش افکارخبر ملی پوش ۱۸ ساله تیم ملی به دلیل مصدومیت فعلا نمی تواند تمرین کند. عزت اللهی به دلیل کشیدگی کشاله از حضور در تمرینات منع شده و باید چند هفته دور از میادین باشد. سعید در این باره می گوید: «متاسفانه دچار کشیدگی کشاله شدم. باید فعلا استراحت کنم. دقیقا نمی دانم چه مدت باید دور از میادین باشم. اما فعلا مصدوم هستم و باید دوران مصدومیت را سپری کنم.»

به گفته پزشک ها سعید عزت اللهی حداقل ۴ هفته باید دور از میادین باشد. این خبر خوبی برای مسئولان تیم امید هم نیست. عزت اللهی در این باره توضیح می دهد: «فعلا ۴ هفته نمی توانم تمرین کنم و باید فیزیوتراپی داشته باشم. در این مدت تمام تمرکزم را روی درمان مصدومیتم می گذارم.» او درباره حضور در تیم ملی امید هم می گوید: «هنوز کسی با من درباره حضور در تیم ملی امید صحبت نکرده است.»

در مرحله اول مقدماتی، عزت اللهی به تیم ملی امید دعوت نشد که این غیبت برای همه عجیب بود. تازه بعد از مسابقات مشخص شد که گویا مسئولان تیم ملی امید این بازیکن را فراموش کرده اند. عزت اللهی هم وقتی با چنین سوالی روبرو شد، گفت: «من اصلا در جریان هیچ چیز نیستم.» ولی حالا برای مرحله نهایی مقدماتی المپیک برزیل، خاکپور در نظر دارد تا عزت اللهی را دعوت کند. کی روش اولین مربی ای بود که این بازیکن را دعوت کرد و عزت اللهی هم با درخشش در تیم بزرگسالان نشان داد چه بازیکن آینده داری است. اردوی تیم ملی امید برای مرحله نهایی المپیک از روز ۱۱ دی در دوحه آغاز می شود. باید دید عزت اللهی می تواند تا آن زمان برای حضور در تیم امید آماده شود یا نه.