استقلال نمی تواند همیشه برنده باشد

به گزارش افکارخبر، منصور پورحیدری  درباره تساوی مقابل سایپا اظهار داشت: استقلال بازی خوبی مقابل سایپا انجام نداد. سایپا تمام راه ها را بسته بود. آنها حفظ توپ خیلی خوبی در زمین داشتند. ما شادابی لازم را نداشتیم. به خصوص در نیمه دوم بازی.  بعد از بازی مقابل نفت نیز فرصت ریکاوری لازم را نداشتیم.

وی ادامه داد: سایپا در این بازی خیلی خوب بازی کرد. سایپا استراحت بیشتری داشت و فکر می کنم سازمان لیگ می توانست به دلیل این که فاصله این بازی با بازی بعدی نزدیک به 12 روز است این بازی را با کمی تاخیر برگزار کند. با این فشردگی بازیکنان و مربیان تحت فشار هستند.

پورحیدری درباره اعتراض اندک هواداران استقلال بعد از پایان بازی تصریح کرد: هوادار استقلال آزاد است به هر دلیلی که خودش می‌داند اعتراض کند. ما به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف هستیم و اگر ضعفی هم باشد برطرف خواهیم کرد. ما مشکلاتی داریم به خصوص در خط هافبک اما این را هم باید بگویم استقلال هم نمی تواند همیشه در همه بازی هایش برنده باشد. مسابقات لیگ است. بازی ها فشرده است و همه تیم ها برای کسب موفقیت تلاش می کنند.

وی درباره ناراحتی حاجیلو از وی در خصوص بیانیه ای که علیه وی انتشار یافته بود بیان داشت: من به اصغر حاجیلو حق می دهم اما به او می گویم من نمی توانستم کاری کنم. من هیچ حرفی در این باره نمی زنم و فقط می گویم که اصغر حاجیلو برای این تیم زحمت کشیده و قبل از انقلاب و بعد از انقلاب عضو استقلال بوده و اگر هم هر حرفی می زند از سر دلسوزی است.

پورحیدری در پایان درخصوص فوت هوادار پرسپولیس در جریان بازی این تیم مقابل نفت گفت: وقتی این موضوع را متوجه شدم خیلی ناراحت شدم. آن قدر فشار روی تیم ها می آورند که در برخی اوقات نمی توانند خوب بازی کنند و اثر آن بر روی هوادار است. امیدوارم شاهد چنین اتفاقاتی در ورزشگاه ها نباشیم.