ناراحتی بازیکنان و هواداران استقلال از مالک باشگاه

به گزارش افکارخبر، محمد ملکی پیش از شروع لیگ پانزدهم باشگاه استقلال اهواز را خرید و همچنین با خرید سهمیه تیم فولاد نوین استقلال اهواز را وارد لیگ برتر کرد.

 

هواداران متعصب تیم استقلال اهواز که حدود پنج سال تیمشان را در لیگ برتر ندیده بودند از این اتفاق بسیار خوشحال شدند.

 

اما این خوشحالی و سرعت عمر کوتاهی داشت: استقلال اهواز در لیگ برتر 94-95 عملکرد بسیار ضعیفی دارد و تا پایان هفته سیزدهم در رتبه پایانی جدول 16 تیمی این رقابت‌ها قرار گرفته است.

 

این تیم در هفت دیدار آخرش تنها یک امتیاز کسب کرده است. این نتایج ضعیف باعث شد هواداران از مسئولان و به ویژه مالک باشگاه بسیار ناراحت باشند. از طرف دیگر بازیکنان این تیم تا پایان هفته سیزدهم هیچ حقوقی از باشگاه دریافت نکرده‌اند. البته بازیکنان جوانان که برخی از آن‌ها مبلغ قراردادشان به 50 میلیون تومان نمی‌رسد. ده درصد از قراردادشان را دریافت کردند.

 

بازیکنان استقلال اهواز هم در چند باری دست به اعتصاب زدند تا بلکه بتوانند دستمزدشان را دریافت کنند که البته در این کار هم موفق نبودند.

 

فرزاد آشوبی هافبک 36 ساله استقلال اهواز از محمد ملکی انتقاد کرد و به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مالک باشگاه باید ما را از شرایط بحرانی نجات بدهد.

 

تیم ما اگر شکست می‌خورد علتش روحیه پایین است بازیکنان حقوق نمی‌گیرند و روحیه خوبی ندارند. مسئولان تیم فکر می‌کنند که انگار تیم فوتبالی درکار نیست.

 

محمد ملکی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در ماه گذشته گفته بود: در چند روز آینده بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان به حسابشان واریز می‌شود.

 

این وعده ملکی تحقق پیدا نکرد بیش این هم ملکی وعده داده بود که حقوق بازیکنان را پرداخت می‌کند و حتی چک هم بر آن‌ها داده بود اما همه چک‌ها برگشت خورد.

 

پرویز کریمی نیز اظهار کرد: ما شرایط خیلی بدی داریم نه زمین تمرینات مناسب است و نه دستمزد می‌گیریم. برخلاف مبل باطنیم درخواست رضایت‌نامه کردم و می‌خواهم از این تیم جدا شوم.

 

هواداران تیم فوتبال استقلال اهواز، پس از شکست تیمشان در دربی اهواز مقابل فولاد خوزستان به شعار علیه ملکی پرداختند. شعارهایی که نارضایتی آن‌ها از مالک باشگاه را نشان می‌داد.

در حال حاضر فشار فراوانی روی محمد ملکی است. وی دیگر از حمایت هواداران و بازیکنان و حتی کادر فنی بهره نمی‌برد.

 

باید منتظر ماند و دید آیا اتفاق خاصی در باشگاه استقلال اهواز می‌افتد و شرایط این باشگاه تغییر می‌کند یا اینکه اوضاع به همین شکل ادامه پیدا می‌کند؟