به گزارش افکارخبر، جاسم کرار بعد از گذراندن چند هفته پرتنش با استقلال سرانجام قراردادش را فسخ و تهران را به مقصد نجف ترک کرد تا با تیم جدید خود در لیگ عراق قرارداد ببندد. این بازیکن جنجال ساز که مشخص بود قبل از سفر دوباره به تهران با باشگاه بعدی اش به توافق رسیده در حالی در فاصله چند ساعت بعد از فسخ قرارداد با استقلال با نفت الوسط قرارداد بست که در این تیم هم آبی پوش ماند چون پیراهن اول نفتی ها در لیگ عراق به رنگ پیراهن استقلال است.

 

 

جاسم کرار در اولین حضور رسمی خود در تیم نفت الوسط یک روز قبل از اربعین حسین در عراق در دیداری دوستانه به مصاف اربیل رفت تا بازگشت خود به فوتبال کشورش را این گونه رسمی کند. در این بازی کرار 90 دقیقه برای نفتی ها بازی کرد که اخبار حضور او در مدافع عنوان قهرمانی عراق سرو صدای زیادی در بین رسانه های عربی به راه انداخت.

 

 

نفت الوسط در گروه الف لیگ عراق با اختلاف یک امتیاز پایین تر از الزورا در جایگاه دوم ایستاده و اتفاقا در اولین بازی رسمی نفتی ها می توانند از جاسم کرار در بازی فینال گروه مقابل الزورا در روز شنبه سود ببرند. جدالی که به میزبانی نفت الوسط در شهر نجف برگزار می شود و می تواند یک شروع رویایی را برای یاغی عراقی استقلال در تیم جدیدش رقم بزند. جالب تر این که الزورا هم پیش از نفت الوسط برای جذب جاسم کرار ابراز تمایل کرده بود اما پیشنهاد مالی نجومی کرار این باشگاه صاحب نام را از جذب این بازیکن منصرف کرد.