به گزارش افکارخبر، ادموند بزیک در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر نفت در هفته سیزدهم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، گفت: «پرسپولیس مانند بازی‌های قبلی‌اش در لیگ، در این مسابقه نیز عملکرد فنی خوبی داشت. اما متاسفانه موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشد و در نهایت این مسابقه نیز با تساوی خاتمه یافت.»

 

وی افزود: «پرسپولیس امسال در هر بازی موقعیت‌های زیادی را هدر می‌دهد. این تیم از نظر فنی خیلی خوب عمل می‌کند. اما متاسفانه موقعیت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود.»

 

مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس خاطر نشان کرد: «پرسپولیس در همه بازی‌هایش در این فصل موفق شده است که گلزنی کند و با احتساب این آمار نمی‌توان گفت که تیم در حال حاضر با مشکل گلزنی مواجه است. اما مهاجمان نباید به راحتی این موقعیت‌هایی که به دست‌ می‌آید، بگذرند. زیرا پرسپولیس از نظر فنی جزو بهترین تیم‌های لیگ است و بازیکنان به خوبی موقعیت سازی می‌کنند. اگر مهاجمان قدر این موقعیت‌ها را می دانستند، پرسپولیس قطعا جزو یکی از سه تیم بالای جدول بود.»

 

بزیک خاطر نشان کرد: «من فکر می‌کنم مهاجمان پرسپولیس هنوز نتوانستند تمرکز لازم را به دست بیاورند. البته برانکو روی این موضوع مطمئنا کار خواهد کرد تا مهاجمان تیمش تمرکز لازم را به دست بیاورند.»

 

وی در پایان تصریح کرد: «پرسپولیس امسال تیم جوان و خوبی است و به اعتقاد من جزو سه تیم برتر لیگ از نظر فنی است. فکر می‌کنم این تیم بتواند به جمع مدعیان بازگردد.»