قلعه نویی:من مذاکره ای نکرده ام!

به گزارش افکارخبر، امیر قلعه نویی درباره آماده سازی تیم امید فوتبال کشورمان برای حضور در مرحله نهایی مسابقات مقدماتی بازی های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: دعا می کنیم که انشاالله این تیم با درایت حبیب کاشانی که یکی از مدیران خوب و ارزشی کشورمان است پس از حدود 40 سال بتواند به بازی های المپیک راه پیدا کند.

وی افزود: این تیم شایستگی این مهم را دارد هم از نظر بازیکنان جوان و خوبی که از دل لیگ برتر در تیم امید گرد هم آمدند و هم کادر فنی آن.

باید به تیم امید کمک کرد

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال در این باره که مربیان لیگ برتری نسبت به تعطیلات لیگ برای اردوی تیم امید ابراز ناراحتی کرده اند، خاطرنشان کرد: تا امروز بارها لیگ به دلایل مختلف تعطیل شده. حالا یک بار هم این تعطیلات به خاطر تیم امید باشد. مگر چه اشکالی دارد. همه میدانیم که مرحله بعدی بازیهای تیم امید دور نهایی مسابقات این تیم است و هرکسی هرکمکی از دستش بر می آید باید برای این تیم انجام دهد.

قلعه نویی تاکید کرد: البته همیشه باید نوعی تعامل بین تیم های ملی و باشگاه ها وجود داشته باشد. همین سال گذشته من در استقلال از تعطیلات لیگ ضربه خوردم. البته آن تعطیلات با این تعطیلات خیلی تفاوت دارد. این اردو که تیم امید به خاطرش به ترکیه رفته آخرین فرصتی است که کادر فنی تیم امید تا حضور در مرحله نهایی آن را در اختیار دارد و قطعا می تواند تاثیر مثبتی در حضور این تیم در مسابقات قطر داشته باشد.

تعطیلات لیگ دل بخواهی است

وی تاکید کرد: فکر می کنم در این برهه زمانی می طلبد که باشگاه ها با تیم امید همکاری داشته باشند. البته اگر از قبل این برنامه ریزی ها صورت گرفته باشد اشکالی هم به وجود نمی آید. به هر حال این اتفاق تازه ای در لیگ نیست و چند سالی است که تعطیلات در لیگ دل بخواهی شده است. اما باز هم تاکید می کنم که تعطیلات لیگ به خاطر تیم امید با تعطیلات قبلی فرق می کند.

کاهش سایز داشتم نه وزن

سرمربی فصل گذشته استقلال همچنین در ارتباط با تغییرات ظاهری اش نسبت به سال گذشته و اینکه به چه دلیل وزن خود را کاهش داده است، گفت: من کاهش وزن نداشته ام. بلکه کاهش سایز داشتم. حدود سه سال است که به صورت مرتب تمرین می کنم و این موضوع به امروز مربوط نمی شود. 

قلعه نویی در این باره ادامه داد: فکر می کنم علت اینکه برخی دوستان در این باره از من سوال می کنند این است که چون من کمتر دیده می شوم این تغییرات بیشتر به چشم می آید وگرنه در طول سه سال اخیر من در حال تمرین کردن بودم اما چون حالا مدتی از فوتبال دور هستم هر بار که در مراسمی حضور پیدا می کنم این تغییرات بیشتر به چشم می آید.

افتخارم شاگردی پروین است

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین در رابطه با اظهارات علی پروین که عنوان کرد امیر قلعه نویی از او خیلی بهتر است گفت: علی آقا جزو بزرگان فوتبال ایران است و به اعتقاد من وجود چنین افرادی در این رشته هر صد سال یک بار اتفاق می افتد. علی پروین نسبت به من لطف دارد و من باید بگویم که افتخار می کنم که روزی شاگرد علی پروین بودم.

مذاکره ای با تراکتور نداشتم

سرمربی اسبق تیم تراکتورسازی در این باره که عباسی مدیرعامل این باشگاه گفته قلعه نویی یکی از گزینه های هدایت این تیم در ادامه مسابقات فصل جاری است بیان داشت: اصلا با من در این رابطه نه صحبتی شده و نه مذاکره ای صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد حضور در تیم تراکتورسازی را دریافت کند با توجه به اتفاقات مربوط به زمان حضور در این تیم تمایلی برای در دست گرفتن سکان هدایت تراکتورسازی دارد یا نه، پاسخ داد: همان طور که گفتم نه با من صحبتی شده و نه مذاکره ای صورت گرفته است.

به تیم های لیگ برتری اهمیت داده شود

قلعه نویی در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: امیدوارم در ایام اربعین عزاداری همه ما مورد قبول درگاه خداوند قرار گرفته باشد. این روزها به برگزاری مسابقات تیم امید نزدیک می شویم. تیمی که بستر مناسبی برای پرورش بازیکنان جهت حضور در تیم بزرگسالان است. امیدوارم بستر مناسبی برای حضور هرچه بهتر تیم امید فراهم شود. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که به همه ارکان فوتبال اهمیت داده شود. به ویژه تیم های لیگ برتری که تشکیل دهنده اصلی همین تیم های رده ملی هستند.