فسخ قرارداد برانکو را بشنو و باور نکن!

به گزارش افکارخبر، جعفر کاشانی در واکنش به خبر احتمال فسخ قرارداد برانکو به دلیل مسائل مالی با پرسپولیس که روی جلد یکی از روزنامه های ورزشی منتشر شده، اظهار داشت: خبرهایی که این روزها درباره استقلال و پرسپولیس در روزنامه ها منتشر می شود را باید بشنوید و باور نکنید. برانکو هم اکنون با اعضای پرسپولیس در کیش به سر می برد و هیچ مشکلی هم با باشگاه ندارد. به هر حال در تعطیلات لیگ به سر می بریم و برخی رسانه ها چون سوژه ای ندارند سعی می کنند از این اخبار برای جلب مخاطبان استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که پرداختی باشگاه پرسپولیس به کادر فنی این تیم از جمله برانکو ایوانکوویچ به موقع بوده یا خیر عنوان کرد: بارها در هفته های اخیر اعلام کردیم که پرسپولیس هیچ مشکل مالی ندارد. خدا را شکر تمام پرداختی ها به موقع است. برانکو هم تا به حال هیچ گلایه ای از این منظر به ما نداشته و ما هم سعی می کنیم طوری کار کنیم که از این بحث ها در باشگاه پرسپولیس مطرح نشود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره برگزار نشدن جلسات هیات مدیره این باشگاه در هفته های اخیر اذعان داشت: من و دکتر طاهری در مسافرت به سر می بریم و فعلا به همین دلیل نمی توان جلسات هیات مدیره را برگزار کرد. البته مشکلی وجود ندارد چون اعضای تیم درکیش به سر می برند و با آرامش کامل تمرینات خود را انجام می دهند.

کاشانی در پایان درباره وضعیت پرسپولیس گفت: با وجود هجمه هایی که علیه برخی بازیکنان به وجود آمده مدیریت باشگاه از عملکرد فنی تیم کاملا راضی است. برانکو تیم جوانی را جمع کرده و با تقویتی که در نیم فصل انجام می شود می توان به پرسپولیس کاملا امیدوار بود.