به گزارش افکارخبر، حسین عبدی در خصوص مطلب یکی از روزنامه‌ها مبنی بر اینکه او طلب 880 میلیون تومانی‌اش را از باشگاه پرسپولیس گرفته و این مسئله باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شده است، گفت: باید ببینید منظور این مطلب کدام عضو هیأت مدیره است؟ همه اعضای هیأت مدیره تمام زندگیشان را برای کارهای این باشگاه گذاشته‌اند اما تا الآن حتی یک ریال هم پول نگرفته‌اند اما اگر منظور این مطلب من باشم که باید بگویم من هم مثل سایر مربیان سال گذشته این تیم درصدی از قراردادم را گرفتم و نمی‌دانم چرا این دروغ بزرگ را اینطور منتشر کردند.

وی ادامه داد: باید بگویم که اعضای هیأت مدیره آنقدر کار می‌کنند که حق آنها این است که نفری یک میلیارد 880 میلیون پول بگیرند اما تا همین حالا که با شما حرف می‌زنم حتی یک ریال هم نگرفته‌اند آنها هم در حالی که آنها از زندگی خود زده‌اند اما برای من جالب است که در یک روزنامه پر مخاطب اینگونه مطالب دروغین منتشر می‌شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این مطلب را پیگیری خواهد کرد، افزود: کل طلب من از سال قبل که مربی پرسپولیس بودم و از دوره‌های قبل که در این تیم حضور داشتم 880 میلیون تومان نمی‌شود و من واقعاً نمی‌دانم این دروغ بزرگ از کجا آمده است اما چیزی که برای من مشخص است این است که این مطالب در راستای تخریب باشگاه پرسپولیس نوشته می‌شود. من قصد دارم این مسئله را پیگیری کنم تا بدانم در برخی رسانه‌ها چه می‌گذرد.