نورمحمدی: برای تفریح به کیش نیامدیم

به گزارش افکارخبر، رضا نورمحمدی در حاشیه تمرین نوبت عصر امروز (یکشنبه) تیمش در خصوص آخرین وضعیت سرخپوشان در کیش اظهار داشت: ما اردوی خیلی خوب و مفیدی در کیش برگزار کردیم و شرایط همه بازیکنان خداراشکر خوب است. ما آماده‌ایم تا با شروع دوباره بازی‌های لیگ به نتایج لازم دست پیدا کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در کیش با مشکل زمین تمرین مواجه بود، تصریح کرد: ما فقط یکی دو جلسه مجبور شدیم در زمین نامناسب و یا سالن تمرین کنیم، اما جلسات دیگر تمرین در زمین باکیفیت برگزار شد.

نورمحمدی در خصوص این موضوع که مسئولان هیئت فوتبال کیش اعلام کردند زمین شماره دو ورزشگاه المپیک بدتر از زمین مجموعه ورزشی درفشی‌فر نبود، گفت: اگر واقعاً آنها این حرف را زده باشند باید بگویم ما اگر می‌خواستیم در زمین ناهموار تمرین کنیم در همان تهران می‌ماندیم و این همه هزینه نمی‌کردیم و به کیش نمی‌آمدیم. به هر حال ما فقط یکی دو جلسه در زمین نامناسب تمرین کردیم و از جلسات دیگر نهایت استفاده را بردیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که برخی مدعی شدند پرسپولیس برای تفریح به کیش رفته و نه تمرین، عنوان کرد: هر وقت ما راهی اردویی شدیم این حرف و حدیث‌ها مطرح شد، ما اگر روز جمعه برای تفریح کشتی‌سواری کردیم دلیلش این بود که روزهای قبل از آن تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتیم و برانکو این تفریح را در نظر گرفت تا بازیکنان خستگی تمرینات را از تن خارج کنند. وقتی تیمی راهی اردو می‌شود قرار نیست هر روز تمرینات سنگین و فشرده انجام دهد و بعضی وقت‌ها تفریح نیز لازم است.

وی با تکذیب خبر کنار گذاشتن طارمی از پرسپولیس یادآور شد: وقتی طارمی اردو را ترک کرد این حرف و حدیث‌ها مطرح شد، مهدی از قبل از برانکو خواسته بود برای رفتن به بوشهر و دیدن خانواده‌اش یک روز زودتر از ما اردو را ترک کند و حتی امروز هم او تمرینات اختصاصی انجام داد تا از بقیه عقب نماند. ضمن اینکه زانوی طارمی مشکل داشت و نیاز بود که او استراحت کند، همچنین با توجه به محروم بودنش از بازی بعد او به بوشهر رفت تا با خانواده‌اش دیدار کند، البته این را بگویم که روز دوشنبه و سه‌شنبه تمرینات پرسپولیس تعطیل است.