48 ساعت تا مشخص شدن وضعیت اولیویرا

به گزارش افکارخبر، بعد از مطرح شدن بحث جدایی تونی اولیویرا از تراکتورسازی این مربی روز گذشته استعفای خود را به مدیریت باشگاه ارائه کرد تا در این مورد هیأت مدیره تصمیم گیری کند.

جلسه هیأت مدیره تراکتورسازی امشب تشکیل شد و اعضا در مورد بحث استعفای اولیویرا با یکدیگر به صحبت پرداختند. حاضران در جلسه برای قبول جدایی این مربی به نتیجه نرسیدند تا اولیویرا همچنان سرمربی قرمزپوشان تبریزی باشد.

در جلسه امشب اعضای هیأت مدیره تصمیم‌گیری در مورد اولیویرا را به 48 ساعت آینده موکول کردند و قرار شد مدیریت باشگاه برای رسیدن به توافق مالی با این مربی به طور شفاف وارد مذاکره شوند.

تأکید هیأت مدیره رسیدن به توافق مالی است تا در صورت جدایی شرایط به شکلی نشود که اولیویرا با انجام شکایت پرونده‌ دیگری به مشکلات گذشته تراکتورسازی اضافه کند. قرار شد اگر نتیجه‌ای طی 2 روز آینده حاصل نشد این مربی حداقل در بازی با استقلال هدایت تیم را بر عهده داشته باشد.

در جلسه امروز در مورد جانشین این مربی در صورت جدایی هم بحث و گفتگو صورت گرفت و هیأت مدیره روی گزینه ایرانی جانشینی این مربی هم به توافق رسیدند.

بدین ترتیب 48 ساعت سرنوشت ساز در انتظار باشگاه تراکتورسازی قرار دارد که باید دید در نهایت تکلیف نیمکت قرمزپوشان تبریز به کجا می‌انجامد.