به گزارش افکارخبر، خبر رسیده باشگاه ام صلال قطر آندرانیک تیموریان ، یکی از دو هافبک دفاعی خود را در لیست سیاه قرار داده است. اینکه آیا این خبر صحت دارد یا خیر باید از سرمربی ترکیه‌ای این باشگاه استعلام شود ولی سابقه حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های عربی هیچ‌وقت خوش یمن نبوده است.

 

آنها از نظر مالی تمکین شده و از نظر فنی با تحلیل مواجه شده‌اند. در این باشگاه بازیکنانی از کشورهای برزیل ، سودان ، آلمان ، عراق ، مراکش و دو ملیتی فراوان دیده می شود. اما اینکه جا برای آندرانیک در این تیم تنگ شود نامعقول به نظر می رسد بازیکنی که لیگ جزیره را تجربه کرده و در بازی های ملی و باشگاهی کشور خودمان همیشه جزو سه بازیکن شایسته زمین بوده است.

 

باید دید اینگونه رفتارهای منفی از سوی سرمربی این تیم بر چه پایه ای استوار است . آیا آندرانیک از نظر انگیزش دچار مشکل شده یا بازیکنان مکمل حمایت خوبی را از او به عمل نمی‌آورند؟‌آیا تیم های حریف از نظر فنی فوتبالی با کیفیت بالا به نمایش گذاشته‌اند و آندرانیک در نقش هافبک دفاعی به خوبی نتوانسته از عهده وظایف خود بربیاید؟‌

 

هر چه هست این نوع برخورد با کاپیتان تیم‌ملی ما نمی تواند شایسته تلقی شود. هر چند این بازیکن در آخرین سال ‌های بازیگری خود به سر می برد. اما از طرفی او قطعا با استقبال باشگاه های ایرانی مواجه خواهد شد و او بدون تیم نخواهد ماند اما مهم وجهه بین‌المللی بازیکنان ایرانی است که نباید به راحتی دستاویز تفکرات خارجی‌ها قرار بگیرد. تیموریان از معدود هافبک های دفاعی آسیا به شمار می رود که فاکتورهای لازم برای این پست را دارا است. امیدواریم این خبر صحت نداشته باشد. ختم کلام آسیب های روحی روانی را در اینگونه رفتارها با بازیکنان نمی توان کتمان نمود.