به گزارش افکارخبر، نسرین امینی درباره شکست دو بر یک تیمش مقابل شهرداری بم در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. بازیکنان ما در این دیدار آنچه که وظیفه‌شان بود را انجام ندادند و اگر همان بازی نیم‌فصل را انجام می‌دادند می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

وی درباره اینکه شنیده شده بم نسبت به نیم‌فصل اول بهتر شده، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم نسبت به نیم‌فصل قبل تغییرات زیادی داشته باشند، بازیکنان ما خوب نبودند و به دلیل سردی هوا مدتی طول می‌کشید تا بدنشان گرم شود. در این بازی دروازه‌بان‌مان چون هنوز گرم نشده بود در یک حرکت کتفش در رفت و با همان به بازی ادامه داد.

سرمربی آینده‌سازان در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی براینکه دروازه‌بان ذخیره برای این بازی نداشتید، عنوان کرد: دروازه‌بان داشتیم، اما بازی حساس بود و از طرفی گلرمان تمایل داشت به بازی ادامه دهد. به جز گل اول، او موقعیت‌های تک به تک زیادی را از حریف گرفت. فکر می‌کنم مصدومیت دروازه‌بان‌مان روی شرایط روحی بازیکنان تاثیر گذاشت.

امینی افزود: ما فعلا صدرنشین هستیم، اما با این شکستی که داشتیم رقیبان به ما نزدیک شده‌اند. قبلا حریف ما سیرجان بود، حالا ملوان و شهرداری بم هم اضافه شده‌اند. کار سختی برای قهرمانی پیش رو داریم.