به گزارش افکارخبر، علیرضا منصوریان که بعد از شکست مقابل استقلال در ضربات پنالتی، مقابل پرسپولیس نیز به نتیجه تساوی دست یافت، این روزها تیمش را برای حضور قدرتمند در ادامه بازیهای لیگ برتر آماده می کند. با وی در تمرین امروز تیمش که در زمین برفی انجام شد، همکلام شدیم.

تا دیماه مصدومان نفت برمی گردند

منصوریان در ابتدای صحبتهایش با اشاره به تمرینات نفت در روزهای اخیر به کاپ گفت: ما خوب تمرین کردیم و کاملا تمرکز بازیکنان روی تمرینات است. فکر می کنم تا اوایل دیماه بازیکنان ما به شرایط آرمانی برسند تا خود را برای بازی مقابل الجیش در لیگ قهرمانان آماده کنیم. البته در لیگ برتر نیز بازیهای پیش رو برایمان خیلی مهم و کلیدی است.

بازی کلیدی برابر الجیش داریم

وی با اشاره به رویارویی نفت با الجیش قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا افزود: بازی خیلی سختی مقابل تیم بسیار قدرتمندی داریم و حالا باید با تیمی بازی کنیم که سال قبل نیز با آن روبرو شدیم.همه می دانیم که بازی آسیایی بسیار سخت تر از بازیهای داخلی است. در هر صورت این دیدار برای ما بسیار کلیدی است تا به مرحله گروهی برسیم و تعداد سهمیه های ایران به عدد 4 برسد.

نباید مثل گذشته امتیاز از دست بدهیم

سرمربی نفت تهران درباره وضعیت نه چندان جالب تیمش در جدول لیگ برتر تصریح کرد: امروز دیدید که تمرینات پرنشاطی را با وجود بارش برف انجام دادیم. تمام تمرکز ما روی 2 بازی آینده تا نیم فصل می باشد. اگر بتوانیم در 2 بازی آینده و 2 بازی اول دور برگشت موفق باشیم، می توانیم روند خوبی را در پیش بگیریم و با خیال راحت تری به تعطیلات نیم فصل برویم. در واقع شرایط ما طوری است که باید در بازیهای آینده به موفقیت برسیم و اصلا نباید مثل گذشته امتیاز از دست بدهیم.

 

بازیکنان ما فروشی نیستند

منصوریان در رابطه وضعیت نفت برای نقل و انتقالات نیم فصل خاطرنشان کرد: هیچ بازیکنی از نفت برای نیم فصل دوم در لیست فروش نیست و از سایر باشگاهها خواهش می کنم که سراغ بازیکنان ما نیایند چون فروشی نیستند. تمرکز تمام بازیکنان روی تیم نفت است و باشگاههای دیگر نباید این حاشیه ها را بسازند. برای  اضافه شدن بازیکنان جدید نیز هنوز تصمیم خاصی نگرفتیم.

راه دادنم به استقلال شایعه است

وی در واکنش به شایعه ای که بعد از شکست نفت مقابل استقلال در جام حذفی مبنی بر راه دادن او به تیم سابقش منتشر شد، اذعان داشت: اینها شایعه ای بیش نیست. ما در طول بازی مقابل استقلال خوب بازی کردیم و اگر این شایعات صحت داشت، ما باید در همان 90 دقیقه می باختیم، نه اینکه تا در دقایق پایانی بازی بتوانیم بازی را به تساوی بکشانیم. ما در ضربات پنالتی شکست خوردیم و دیدید که حتی در ضربات پنالتی نیز از استقلال جلو بودیم اما بدشانسی آوردیم.

به 2 دروازه بانم اعتقاد دارم

سرمربی نفت تهران درباره برخی انتقادها از او بابت اینکه چرا از بیرانوند در بازی مقابل استقلال استفاده نکرده و این تصمیم می توانست باعث پیروزی تیمش شود، گفت: شیخ ویسی این چند وقت بسیار خوب کار کرده است و البته بیرانوند نیز در تمرینات خوب نشان داده است. در نهایت نیز بعد از مدتها در بازی مقابل پرسپولیس به او بازی دادیم و عملکرد بسیار خوبی هم داشت. من معتقدم در جام حذفی فقط به خاطر درخشش رحمتی و بدشانسی شکست خوردیم، نه به خاطر دروازه بان نفت. من به هر 2 دروازه بان اعتقاد دارم و مشکلی هم نیست.

نفت خانه پورعلی گنجی است

منصوریان در پایان درباره شایعاتی مبنی بر بازگشت پورعلی گنجی به نفت تهران بیان داشت: پورعلی گنجی متعلق به این باشگاه است و در واقع نفت خانه این بازیکن است. او هر زمانی که بخواهد می تواند برگردد. پورعلی گنجی از باشگاههای اروپایی و چند باشگاه چینی پیشنهاد دارد و هدفش را بازی در خارج از ایران عنوان کرده است اما اگر قصد دارد در چند ماه آینده به ایران بازگردد، می تواند برای نیم فصل دوم با ما قرارداد ببندد و بازی کند. حتی شاید بتوان مدت قرارداد او کمتر از یک نیم فصل باشد و بعد به لیگ چین برود.