به گزارش افکارخبر،زاید 32 ساله روز گذشته با انتشار تصویری از زمان پیوستنش به پرسپولیس در سال 2011 روی توئیتر شخصی خود مدعی شد بار دیگر از این تیم پیشنهاد دارد و ممکن است به زودی بازگردد. زاید در پیامش نوشت: «فقط یک پیشنهاد از ایران دارم. ممکن است به زودی بازگردم.» اما با توجه به تصویر منتشر کرده و استفاده از هشتگ پرسپولیس نشان می‌دهد که منظور زاید دقیقاً بازگشت به جمع سرخپوشان تهرانی بوده است که با توجه به مشکلات تهاجمی این تیم در فصل اخیر بازگشت ایمون دور از ذهن نخواهد بود.

به خصوص اینکه این مهاجم بنا بر اعلام سایت ترانسفر مارکت هم‌اکنون بیشتر از 80 هزار دلار قیمت ندارد. زاید در فصل 2013 پس از جدایی از پرسپولیس مدتی را در آلومینیوم هرمزگان بازی کرد، سپس به فوتبال ایرلند بازگشت و در دو تیم شامروک راورز و اسلیگو راورز موفق بود تا فصل اخیر که توانست تعداد گل‌های خود در تیم صباح مالزی را دو رقمی کند.

حال باید دید که آیا ادعای ایمون زاید به واقعیت تبدیل خواهد شد و آیا کابوس پرویز مظلومی در دربی 74 در دربی برگشت این فصل پرسپولیس را همراهی خواهد کرد یا خیر؟ ناگفته نماند زاید روز گذشته روی توئیتر شخصی خود از پیشنهاد یک تیم عراقی به خود هم خبر داد.