به گزارش افکارخبر، مهرداد کفشگری در خصوص خبر مذاکره مسئولان باشگاه صبای قم با وی برای حضور در این تیم، گفت: طبیعی است که هر بازیکنی در فصل نقل و انتقالات با پیشنهادهایی روبه‌رو شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. از طرف چند تیم پیشنهادهایی به من صورت گرفته اما خودم مذاکره‌ای در این باره نداشته‌ام.

وی ادامه داد: از همه مدیران، مربیان و تیم‌هایی که به من لطف داشتند و پیشنهاد حضور در تیم‌هایشان را مطرح کرده‌اند تشکر می‌کنم و قدردان محبت آنها هستم اما من با پرسپولیس قرارداد دارم و خانه اول و آخر من اینجاست چرا که تیمم را دوست دارم و برایش زحمت کشیده‌ام.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در اردوی جزیره کیش با برانکو صحبت کردم و به او قول دادم که تا پایان فصل همه توانم را برای موفقیت پرسپولیس به کار بگیرم چرا که می‌خواهم یک مهره موثر در پرسپولیس باشم تا همراه سایر بازیکنان و مربیان برای هواداران‌مان شادی‌آفرین باشیم.

کفشگری در مورد اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در جزیره کیش هم اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و توانستیم برنامه‌های مدنظر کادر فنی را در زمین پیاده کنیم. مطمئن هستم این اردو اثرات خودش را در بازی‌های لیگ نشان خواهد داد و همه خواهند دید که پرسپولیس با چه توانی وارد بازی‌هایش خواهد شد.