به گزارش افکارخبر،  محمدحسین محبی  با بیان اینکه وضعیت ملی‌پوش اسبق تیم ملی از حالت بحرانی و خطرناک خارج شده گفت: شب گذشته برخی از مسئولان کشتی کرمانشاه برای اطلاع بیشتر از آخرین وضعیت فریدون قنبری به بیمارستان رفتند و با پزشکان صحبت کردند که مشخص شد وی همچنان به چندین عمل جراحی دیگر نیاز دارد.

وی تصریح کرد: البته طبق نظر ماموران نیروی انتظامی و همچنین پزشکان معالج، مراجعه به بیمارستان با محدودیت های زیادی همراه است اما به هر حال برخی از دوستان و نزدیکان می توانند برای جویا شدن از آخرین وضعیت قنبری با پزشکان ملاقات داشته باشند.

پیشکسوت کشتی کشورمان افزود: با پزشک معالج وی صحبت کردم و مشخص شد هر چه سریعتر باید کتف مصدوم قنبری مورد عمل جراحی قرار گیرد. البته پیش از این عنوان شده بود که به دلیل شدت جراحت، پزشکان مجبور به قطع دست او خواهند شد که خوشبختانه با معاینات و اقدامات بیشتر این مساله منتفی شد.

محبی در ادامه به مصدومیت شدید از ناحیه فک و صورت قنبری نیز اشاره کرد و گفت: گویا فریدون همچنان به دو عمل جراحی دیگر هم برای بهبود بیشتر نیاز دارد که به دلیل مصدومیت از ناحیه سینه و همچنین فک و صورت بوجود آمده است.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در خاتمه در خصوص تحقیقات پلیس نیز گفت: فرضیات و احتمالات زیادی در این باره مطرح شده و حتی گفته می شود یک مظنون نیز در این رابطه دستگیر شده که پیش از این با فریدون قنبری خصومت داشته است. البته هنوز خبر قطعی در این خصوص منتشر نشده و پلیس همچنان مشغول تحقیقات است.