به گزارش افکارخبر،  کمال کامیابی نیا درباره دوم شدنش در نظرسنجی برنامه 90 بعد از مهدی رحمتی به عنوان یکی از بازیکنان برتر دوماه گذشته لیگ اظهار داشت: همین که در میان گزینه ها قرار داشتم خیلی خوشحالم و جا دارد که از فردوسی پور نیز تشکر کنم که تمام بازیکنان لیگ را زیر ذره بین قرار دارند و به این طریق من جزو برترین بازیکنان قرار گرفته ام.

وی ادامه داد: نظر مردم هم برای من محترم است چون همواره در برنامه 90 و نظرسنجی هایش این مردم هستند که درباره جایگاه افراد تصمیم می گیرند. به نظرم گزینه های دیگر نیز بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی بودند که به هر حال از اتمام نظرسنجی مشخص شد من در جایگاه دوم قرار گرفتم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگزاری اردوی این تیم در کیش و حاشیه هایی که به دلیل تعطیلی تمرینات این تیم در برخی روزها به وجود آمد تصریح کرد: ما هر روز صبح و بعد از ظهر تمرینات سنگینی را پشت سر می گذاشتیم. فکر می کنم اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. چون در تهران هم زمین مناسب نداشتیم و آب و هوای سردی هم وجود داشت. به تصمیم برانکو یک روز از اردو تمرینات را تعطیل کردیم و برای برخی تفریحات رفتیم که هیچ مشکلی هم نداشت. نمی دانم چرا این قدر به دنبال سوژه برای حاشیه سازی هستند.

وی افزود: آنهایی که به تفریحات بازیکنان پرسپولیس در کیش گیر می دهند اصلا برایشان پرسپولیس مهم نیست و دنبال چیزهای دیگری هستند. مگر ما در تهران باشیم نمی توانیم در وقت های خالی که داریم برای تفریحات به مکان های مختلف برویم. وقتی یک روز از تمرینات با نظر کادر فنی تعطیل شده چه عیبی دارد بازیکنان کمی هم شاد باشند. خود برانکو تصمیم گرفت که آن روز ما به کشتی برویم و فکر نمی کنم این چیز خاصی باشد که این قدر حساسش کرده اند. بازیکنی که یک هفته دور از خانه و خانواده اش است و فشار زیادی را در تمرینات تحمل می کند نیاز به ریکاوری هم دارد. 

کامیابی نیا درباره رویارویی تیمش با گسترش فولاد در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: هیچ تیمی در لیگ برتر از پیش باخته نیست و قطعا بازی سختی مقابل این تیم تبریزی خواهیم داشت. تمام بازیکنان تمرکزشان را روی چند بازی آینده گذاشتند تا ما بتوانیم حداقل تا نیم فصل 6 امتیاز باقیمانده را بگیریم و در جایگاه بهتری حضور داشته باشیم. از نظر کسب امتیاز تا اینجای فصل زیاد خوب عمل نکردیم اما باید از این به بعد دیگر به این راحتی امتیاز از دست ندادیم. اگر تا الان کمی بیشتر دقت می کردیم شاید با اختلاف در صدر جدول بودیم اما هنوز هم دیر نشده و به آینده خوش بین هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که با این روند به نظر می رسد حضورش در تیم ملی نیز تداوم داشته باشد، بیان داشت: من سعی می کنم در بازی های پرسپولیس یک مهره مفید برای تیمم باشم و امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم و جایگاه مناسبی برای خودم زیر نظر کی روش دست و پا کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره اینکه هم پست کریم باقری مربی این تیم است و شاید در آینده با او مقایسه شود گفت: در پست هافبک دفاعی دیده شدن بسیار سخت است. هر بازیکنی که در این پست بازی می کند باید دو برابر بقیه زحمت بکشد. متاسفانه این هم یکی از مضرات پست هافبک دفاعی است که بازیکنان به اندازه سایر پست ها نمی توانند خودشان را نشان دهند. با این حال من فکر می کنم تا رسیدن به کریم باقری خیلی راه دارم چون او اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران است. حتی هنوز هم کریم باقری در تمرینات ما بسیار آماده است. او از نظر شخصیتی و اخلاقی نیز برای بازیکنان پرسپولیس یک الگوی بزرگ است.