مظلومی:هیچ بازیکن مازادی در لیستم نیست

به گزارش افکارخبر، کمتر کسی ابتدای فصل فکر می‌کرد استقلال بتواند تا اینجای فصل عملکرد قابل قبولی را از خود به جا گذارد. آبی‌پوشان پایتخت حالا در لیگ صدرنشین هستند و در جام حذفی هم به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کرده‌اند.

 

پرویز مظلومی و شاگردانش ده روز مهم و حساس را در پیش دارند، روزهایی که اگر موفق عمل کنند هم به صدرنشینی خود در لیگ ادامه خواهند داد و هم به فینال جام حذفی خواهند رسید.

 

برای اطلاع از شرایط استقلال در آستانه این سه بازی حساس و سرنوشت ساز، خواندن حرف های مظلومی که تا اینجای فصل توانسته به بهترین شکل انتظارات هواداران را برآورده کند خالی از لطف نیست:

 

* اول از شرایط استقلال در این روزهای سرد زمستانی مصاحبه را شروع کنیم.

- بعد از اینکه برای چندمین بار لیگ دچار وقفه شد به بازیکنان دو روز استراحت دادیم تا خستگی بازی با سایپا از بدن آنها خارج شود. از پنج‌شنبه هفته گذشته دور جدید تمرینات را استارت زدیم تا برای شروع دوباره لیگ و جام حذفی آماده باشیم.

 

* 10 روز حساس پیش روی استقلال است در این باره صحبت می‌کنید؟

- متاسفانه تا بازی‌ها می‌‌آید سر و شکل واقعی به خود بگیرد لیگ تعطیل می‌شود و بعد از تعطیلات بازی ها را فشرده برگزار می‌کنند و همانطور که گفتید در 10 روز باید سه بازی حساس را انجام دهیم. این اتفاقات بازیکن را تمرین زده و درصد مصدومیت آنها را افزایش می دهد. تلاش ما این است که تمرینات متنوعی را برای تیم در نظر بگیریم تا بازیکنان تمرین زده نشوند. متاسفانه کسی به مشکلات نگاه نمی‌کند و فقط انتظار از تیم بالا است. دیروز هم که خواستیم یک بازی دوستانه انجام دهیم شرایط جوی اجازه نداد.

 

* بعد از بازی با سایپا اتفاق عجیبی افتاد و عده‌ای علیه شما شعار دادند، به نظر شما این شعارها خطی بود؟

- نمی‌توانم بگویم خطی بود یا نه اما هوادار استقلال آن چند نفر که این کار را انجام دادند نیستند. هوادار استقلال فوتبال را خوب می‌فهمد و از شرایط تیم با توجه به مشکلاتی که وجود دارد راضی است. هوادار واقعی حقایق را می‌داند و در این شرایط علیه تیم خود موضع نمی‌گیرد.

 

* بعد از یکی از جلسات تمرین خبر آمد از اینکه صحبت‌های شما با بازیکنان به بیرون درز می‌کند ناراحت هستید، آیا استقلال جاسوس دارد؟

- استقلال هیچ جاسوسی ندارد. جدا از این من حرف خاصی به بازیکنان نمی‌زنم که بخواهم به بیرون راه پیدا نکند. خدا را شکر بچه‌ها تا اینجای کار با تلاش و تعصبی که دارند برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و هدفی جز قهرمانی استقلال ندارند.

 

* دو بازی حساس مقابل تراکتور دارید. آنها دچار بحث تغییر سرمربی شده‌اند. این به نفع استقلال است؟

- خیر به نفع استقلال نیست. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و به تراکتور کاری نداریم، البته من این تیم را دوست دارم و در آن بازی کرده‌ام. امیدوارم در کل تصمیمی گرفته شود که به نفع تراکتور و هواداران پرشور آن باشد.

 

* این فصل میانگین سنی استقلال را کاهش دادید و از ترکیب بازیکنان جوان  و باتجربه استفاده کردید از این موضوع راضی هستید؟

- صد در صد. جوان‌های استقلال پاسخ اعتماد کادر فنی را دادند. شما دیدید در این هفته‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند. فقط مشکل ما مصدومیت دو نفر از این جوان‌هاست که امیدوارم هر چه سریع تر این مشکل برطرف شود.

 

* به نظر از دعوت روزبه چشمی به تیم امید ناراحت بودید، در این باره صحبت می‌کنید؟

- من با کادر فنی تیم امید صحبت کردم و گفتم که او مصدوم است و اگر می‌شود به تیم ملی دعوت نشود اما او را به ترکیه بردند. امیدوارم در بازگشت مصدومیت او تشدید نشده باشد.

 

* جاسم کرار هم که از استقلال جدا شد.

- این موضوع جای صحبت ندارد و دیگر به او فکر نمی‌کنیم. این فصل روی حضور او حساب باز کرده بودم اما اتفاقاتی افتاد که باعث شد حضور او در استقلال به بن بست بخورد و ادامه‌دار نباشد.

 

* از اسامی زیادی به عنوان جانشین او نام برده می‌شود، صحت دارد؟

- به طور حتم دنبال این خواهیم بود که در نیم فصل یک هافبک طراح و بازیساز را به استقلال اضافه کنیم اما تا به امروز هیچ لیستی به باشگاه نداده‌ام.

 

* یعنی لیست مازادی را هم نداده‌اید؟

- نه لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه داده‌ام و نه بازیکنی در لیست مازاد قرار گرفته که بخواهم از آن صحبت کنم. سه بازی حساس پیش رو داریم که فعلا تمرکز من و کل تیم روی این سه بازی است.

 

* پس گمانه‌زنی‌هایی که روی رفتن بازیکنانی مثل برهانی و طالب‌لو می‌شود صحت ندارد؟

- به هیچ عنوان. هر دوی آنها این فصل به عنوان بزرگ تر تیم تلاش زیادی می‌کنند تا حاشیه به تیم ورود پیدا نکند و دچار مشکل نشویم. هیچ کدام از آنها در لیست مازاد قرار ندارند و به آرش و وحید تا آخر فصل نیاز دارم. در حال نزدیک شدن به نقل و انتقالات نیم فصل هستیم و شایعات زیاد است. باز هم می‌گویم هنوز هیچ لیستی به باشگاه نداده‌ام.