آخرین اخبار استقلالی ها

به گزارش افکارخبر،  تمرینات تیم فوتبال استقلال تا روز بازی مقابل تراکتور سازی در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

آبی پوشان پایتخت امروز ساعت 10:30 تمرینات خود را برای بازی با تراکتور سازی بعد از یک روز استراحت از سر خواهند گرفت.

تمرینات استقلالی‌ها در کمپ مرحوم حجازی برگزار می‌شود.

سفر آبی پوشان به تبریز

اعضای تیم فوتبال استقلال روز شنبه 21 آذر ساعت 14 بعد از ظهر تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.

آخرین تمرین استقلالی‌ها نیز 10 صبح همان روز شنبه برگزار و اعضای تیم پس از صرف ناهار عازم فرودگاه می‌شوند.

دیدار استقلال و تراکتور سازی درهفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر یکشنبه 22 آذر ماه در تبریز ساعت 16:20 برگزار می‌شود.

بودجه لازم برای نقل و انتقالات نیم فصل

به طور کلی در نشست هئیت مدیره باشگاه استقلال که روز دوشنبه همین  هفته برگزار شد در خصوص اختصاص بودجه برای نقل و انتقالات نیم فصل بررسی‌های لازم از سوی افشارزاده و اعضای هیئت مدیره صورت گرفت و با توجه به هماهنگی‌های لازم تصویب شد که بودجه لازم برای جذب بازیکنان مد نظر مظلومی سرمربی تیم آبی پوشان در نظر گرفته شود و این موضوع به تصویب رسید.

در حال حاضر مسئولان استقلال مشکلی برای تامین بودجه در نقل و انتقالات ندارند و تنها منتظر دریافت لیست مظلومی برای نیم فصل دوم هستند.

بودجه کافی برای آکادمی استقلال

با توجه به اینکه رضا صادق‌پور مدیریت آکادمی باشگاه استقلال به سمت مدیر عاملی راه آهن درآمد برهمین اساس مسئولان استقلال در جلسه هیئت مدیره نیز در این خصوص صبحت‌های لازم را انجام دادند و قرار شد  دوشنبه هفته آینده ریاست آکادمی استقلال مشخص شود و بعد از آن مسئولان استقلال نیز حمایت‌های لازم را از آکادمی انجام دهند و همچنین بودجه کافی را برای آکادمی در نظر بگیرند.

بنابراین مدیریت جدید آکادمی استقلال از لحاظ مالی با مشکل بودجه نخواهد بود و می‌تواند با بودجه قابل قبولی که مسئولان این باشگاه در نظر گرفتند کار خود را با تمام قدرت آغاز کند.