برانکو:بیا برگرد به پرسپولیس

به گزارش افکارخبر، علاوه بر این، بحث حضور محمد نوری و وحید طالب لو نیز از جمله مسائلی بود که از گوشه کنار تیم شنیده شد که برانکو نیز مخالفت خود را در این خصوص اعلام کرد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعات مطرح شده گفت: برانکو با باشگاه قرارداد دارد و به هیچ وجه بحث جدایی او مطرح نیست، نیازهای باشگاه برای حضور بازیکنان نیز باید در کمیته فنی بررسی شود البته تیم نقاط ضعفی هم دارد اما مشکل اصلی تیم ضعف فرهنگی است.

جعفر کاشانی ادامه می‌دهد:بچه‌ها موقعیت‌های فراوانی را از دست می‌دهند که این را باید ضعف فرهنگی بدانیم البته تیم خوبی در اختیار داریم و قطعاً تیم در نیم فصل دوم تقویت خواهد شد. پرسپولیس در خطوط دفاعی، میانی، حمله و حتی دروازه بانی مشکلاتی دارد که باید برطرف شود. اردوی خوبی در کیش برگزار شد اما مهمترین مشکل در این اردو نبود تیم قدرتمند برای برگزاری دیدار تدارکاتی بود.

وی در خصوص شایعات مذاکره باشگاه با وحید طالب لو و حضور محمد نوری در پرسپولیس و رد این شایعات توسط برانکو می‌افزاید: حضور طالب لو یا هر بازیکن دیگر به سرمربی تیم مربوط می‌شود اما محمد نوری به باشگاه پرسپولیس تعلق دارد و برانکو به هیچ وجه مخالف حضور مجدد او در پرسپولیس نیست.