به گزارش افکارخبر،نپذیرفتن حبیب کاشانی به عنوان مدیرعامل پیش از شروع فصل 91-90 موجب شد علی دایی که دو قهرمانی جام حذفی به دست آورده بود غیر مستقیم از سرمربیگری پرسپولیس کناره‌گیری کند تا حمید استیلی جای او را بگیرد. اتفاقی که آغاز اختلاف‌های این دو دوست و هم تیمی قدیمی بود.

 

 

 

حضور استیلی و رفتن دایی از جمع قرمزهای سال 90 رابطه این دو که در تیم ملی و پرسپولیس کنار هم بازی می‌کردند و علاوه بر آن رابطه خوبی با یکدیگر داشتند را به اختلاف تبدیل کرد و بعد از آن دشمنی این دو مربی آغاز شد. استیلی که به شکل عجیبی و بر خلاف میل هواداران که علی دایی را می‌خواستند سکان هدایت پرسپولیس را در دست گرفته بود در اولین بازی لیگ یازدهم با ملوان انزلی وقتی دقیقه 22 توپ به تیرک دروازه تیمش برخورد کرد صدای :«علییییییییییِ دایی» را از روی سکوها شنید و وقتی دقیقه 75 گل اول را از دغاغله خوردند این شعارها بیشتر شد تا او فصل را در پرسپولیس کابوس‌وار آغاز کند.

 

 

 

بعد از آن هم این موضوع تکرار شد. هواداران پرسپولیس داخل یا خارج از استادیوم که استیلی را می‌دیدند شعار «علی دایی» را سر می‌دادند تا او بر خلاف دوران بازی‌اش یک روز خوش روی نیمکت تیم محبوبش نداشته باشد و بعد از شکست در یک چهارم نهایی جام حذفی سال 90 از سرمربیگری پرسپولیس استعفا دهد.

 

در آن فصل علی دایی سرمربی راه‌آهن شده بود و همه منتظر جدال او و استیلی در هفته شانزدهم لیگ یازدهم بودند که سرمربی قرمزها پیش از این دیدار از تیمش رفته بود تا رویارویی این دو مربی شکل نگیرد.

 

علی دایی دو فصل پیاپی در راه‌آهن ماند اما استیلی در تیمی حضور نداشت تا شاهد تقابل این دو نفر نباشیم. شهریار بعد از دو فصل دوری در لیگ سیزدهم دوباره هدایت پرسپولیس را در دست گرفت و این تیم را نایب قهرمان لیگ کرد تا با توجه به نتایج خوبی که کسب کرده برای فصل 94-93 نیز در این تیم بماند اما این حضور او با حواشی زیادی همراه بود. استیلی آن مقطع عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بود و باتوجه به اینکه دل خوشی از دایی نداشت و شعارهای لیگ یازدهم را برنامه‌ریزی شده می‌دانست مخالف حضور شهریار روی نیمکت قرمزها بود اما هرطور بود دایی در سمتش ابقا شد.

 

دایی مثل استیلی از سوی تماشاگران شعاری نشنید اما مخالفانی در هیئت مدیره باشگاه داشت که باعث شدند او در هفته هفتم بعد از دو پیروزی، دو تساوی و سه شکست از کار برکنار شود و جای خود را به حمید درخشان دهد.

 

 

 

فصل گذشته نیز که حمید استیلی به عنوان سرمربی به لیگ بازگشته بود و هدایت راه‌آهن را بر عهده داشت شاهد تقابل او دایی نبودیم چرا که شهریار تا هفته هفتم در پرسپولیس بود و دیدار این تیم با راه‌آهن هفته نهم رقم می‌خورد.

 

در لیگ یازدهم استیلی هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت اما پیش از اینکه با راه‌آهن دایی رو به رو شود از این تیم استعفاء کرد. فصل گذشته نیز عکس این موضوع را شاهد بودیم. دایی سرمربی پرسپولیس بود و استیلی در راه‌آهن؛ که جدال این دو اتفاق نیفتاد و شهریار پیش از اینکه با راه‌آهن بازی کند با تصمیم سیاسی از جمع قرمزها رفت تا دو مرتبه نبرد دایی- استیلی به وقع نپیوندد ولی ساعت 15 روز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام قم این دو نفر تیم‌هایشان را به مصاف هم می‌فرستند. بازی که دیگر نام تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در میان نیست و دایی در صبا حضور دارد و استیلی روی نیمکت ملوان انزلی می‌نشیند.

 

بدون شک این بازی را نیز می‌توان جزء حساس‌ترین مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر نامید و باید دید پیش از این دیدار دایی و استیلی که 2001 روز از کدورتشان می‌گذرد به سمت هم خواهند رفت و یکدیگر را، حتی به صورت نمادین در آغوش می‌گیرند یا این صحنه را نخواهیم دید.