از پرسپولیس هیچ وقت پیشنهاد نداشتم

به گزارش افکارخبر،در پی درج زندگی نامه علیرضا منصوریان و اشاره به حضور او در تمرینات پرسپولیس به دعوت مهدی محمد نبی قائم مقام باشگاه پرسپولیس، منصوریان در اینباره به خبرنگار ما می گوید: حقیقتش این است که من هرگز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا نکردم‌. وقتی بازی های من در پارس خودرو دیده شد از باشگاه استقلال پیشنهادی آمد و‌ من هم چون به این تیم علاقه داشتم استقلالی شدم.

 

وی ادامه می دهد: من استادیوم برو قدیمی هستم و همیشه برای بازی های استقلال به امجدیه و آزادی می رفتم و اتفاقا به عشق حسن آقا روشن شماره ۱۰ استقلال را پوشیدم البته از بازی علی پروین هم خیلی خوشم می آمد و وقتی شماره ۷ پیراهن تیم ملی را تنم کردم هدفم این بود که بتوانم جانشین خوبی برای علی آقا باشم.

 

وقتی از منصوریان درباره این سوال می کنیم که آیا حضور مهدی محمدنبی در پرسپولیس آن زمان باعث پیشنهاد پرسپولیسی ها به او شده یا نه او اینطور جواب می دهد : حقیقتش این است هیچ تیمی جز استقلال من را نمی خواست و وقتی آن ها به من پیشنهاد دادند من این پیشنهاد را روی هوا زدم. همه خاندان ما استقلالی هستند جز برادرم که پرسپولیسی است. من یکبار هم در تلویزیون این موضوع را مطرح کرده بودم و حتی قسم خورده بودم و‌ضمن احترام به هواداران تیم بزرگ پرسپولیس باید بگویم هیچوقت از این تیم پیشنهادی به من نشد.