مظلومی: کدورتی از قلعه‌نویی‌ ندارم

به گزارش افکارخبر،پرویز مظلومی شامگاه امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: شناخت خوبی برابر تیم تراکتورسازی داشته و بازی سختی را برابر این تیم پیش رو داریم و برای کسب سه امتیاز و برد در این بازی وارد میدان می‌شویم و می‌دانیم که این تیم هواداران خوبی هم دارد.

وی گفت: تیم تراکتورسازی به تازگی تغییراتی در راس مربیان خود داشته و به آقای قلعه‌نویی تبریک می‌گویم و بعد از این بازی و بازی در جام حذفی برابر استقلال، برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

مظلومی افزود: همگان واقف هستند که در این مدت کم نمی‌شود در تیم تراکتورسازی تحول تاکتیکی ایجاد کرد و تنها از لحاظ روحی روانی و اندکی تغییر در ارنج تیم می‌توان کار نمود، با این همه تیم تراکتورسازی را دستکم نخواهیم گرفت.

سرمربی استقلال گفت: صدرنشینی استقلال به سادگی به دست نیامده و به سادگی هم از دست نخواهیم داد و برای حفظ آن نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا با ارائه یک بازی تماشاگرپسند و بدون حاشیه و کسب نتیجه لازم صدرنشینی خود را تداوم دهیم.

وی افزود: بازیکن محرومی در مصاف با تراکتورسازی نداشته و تنها خرسندی‌نیا و مجیدی را به دلیل مصدومیت به تبریز نیاورده‌ایم و بازیکنان جایگزین خوبی برای این دو در اختیار داریم.

مظلومی تصریح کرد: قطع به یقین تراکتوری‌ها نیز شناخت خوبی از تیم ما داشته و آقای قلعه‌نویی به خوبی تیم را می‌شناسد، اما امیدوارم بتوانیم برنامه‌های خود را در زمین عملی کرده و نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا به سمت قلعه‌نویی خواهد رفت یا خیر نیز گفت: ما تیم مهمان هستیم و میزبان به سوی مهمان می‌آید، اما کدورتی بین من و قلعه‌نویی وجود ندارد و وی سال‌ها برای تیم استقلال زحمت کشیده است.

این بازیکن اسبق تیم تراکتورسازی در جام تخت جمشید گفت: من خاطرات شیرینی از حضور در تبریز و تیم تراکتورسازی دارم و با این تیم به تیم ملی دعوت شدم و به مقام پنجم دست یافتیم و بهترین تیم شهرستانی شدیم.

مظلومی در ادامه افتخاراتش گفت: در این تیم به فینال جام حذفی کشور نیز راه یافتم و در این دو سال مردم تبریز از من استقبال خوبی کردند.

وی بارش برف را نعمت الهی دانست و ابراز امیدواری کرد که بارش برف و باران در بازی فردا و حضور تماشاگران در ورزشگاه تاثیر نگذارد.