دایی دلایل غیرفوتبالی‌اش را ارائه کند

به گزارش افکارخبر، حسین عبداللهی در واکنش به صحبت‌های علی دایی مبنی بر اینکه فرید بهزاد کریمی شاید به دلایل غیرفوتبالی محروم شده است، گفت: توصیه من به علی دایی این است که در جلسه روز دوشنبه کمیته انضباطی که قرار است کریمی، نماینده سازمان لیگ و همچنین نماینده باشگاه صبا حضور داشته باشند دلایل غیرفوتبالی خود را به کمیته انضباطی ارائه کند او می‌تواند این دلایل را به نماینده باشگاه صبا بگوید تا در جلسه کمیته انضباطی مطرح شود و برای ما هم روشن شود که به چه دلایل غیرفوتبالی کریمی محروم شده است.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تصمیمی که کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت موقت کریمی گرفت برای جلوگیری از ضرر بیشتر باشگاه صبا بود این دستور موقت نه چیزی را نفی می‌کند، نه چیزی را اثبات و فقط بر اساس ماده 32 آیین‌نامه انضباطی است.رئیس کمیته انضباطی دستور موقت صادر کرده است و محرومیت فرید بهزاد کریمی با دلایل صد درصد فوتبالی بوده است. در جلسه روز دوشنبه در مورد بهزاد کریمی تصمیم‌گیری خواهد شد.

عبداللهی در مورد اینکه در این نشست از باشگاه سیاه‌جامگان هم نماینده‌ای حضور خواهد داشت، یا نه گفت: خیر از باشگاه سیاه جامگان نماینده‌ای را برای حضور در این جلسه دعوت نکردیم.