به گزارش افکارخبر، سید مهدی رحمتی هر زمانی به تبریز رفته مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفته است و فصل گذشته نیز زمانی که در پیکان بود و برای بازی هفته دوازدهم با تراکتورسازی وارد ورزشگاه یادگار امام شد با تشویق فراوان پرشورها مواجه شد اما در پایان همین مسابقه داستان برای او تغییر کرد و پرشورها شعارهای زیادی علیه او سر دادند.

 

 

 

در بازی رفت فصل گذشته تراکتورسازی و پیکان که در تبریز برگزار می‌شد تیم تهرانی با دو گل سعید دقیقی و میلاد نوری در دقایق 2 و 58 از حریف میزبانش پیش بود که این مسئله ناراحتی تماشاگران سرخ پوشان را به همراه داشت. دقیقه 83 محمد ایران‌پوریان کاپیتان تراکتورسازی یکی از گل‌های خورده را از روی نقطه پنالتی که خودش گرفته بود بر خلاف جهت رحمتی به سمت راست دروازه زد و به گل تبدیل کرد.

 

 

 

گلزن تراکتورسازی برای سریع‌تر به جریان افتادن بازی توپ را از دروازه برداشت اما زمانی که قصد داشت به وسط زمین برگردد رحمتی به سمت او تکل رفت(که هنوز معلوم نیست برخوردی داشتند یا نه). بعد از این صحنه کاپیتان تراکتورسازی روی زمین افتاد و چند غلت زد که پرشورهای روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام با دیدن این صحنه حسابی از خجالت رحمتی که او را ابتدای بازی تشویق می‌کردند در آمدند و تا پایان بازی علیه او شعار سر دادند. یکی، دومرتبه نیز دیر آغاز کردن بازی توسط رحمتی ناراحتی تماشاگران تبریزی را به همراه داشت.

 

 

 

حالا رحمتی امروز با پیراهن استقلال و بعد از 417 روز به ورزشگاهی باز خواهد گشت که کسانی روی سکوهای آن می‌نشینند که خاطرات تلخ و صحنه‌های جنجالی را به راحتی از یاد نمی‌برند.