حمله به متعصب استقلالی

به گزارش افکارخبر،  حسین آل اسحاق درباره تنش ایجاد شده میان علیرضا منصوریان و منصور قنبرزاده اظهار داشت: بعد از صحبتی که منصوریان درباره مشکلات مالی باشگاه بر زبان آورد من فکر می کنم آن پاسخ از سوی مدیرعامل باشگاه لازم بود که باشگاه نفت قوانین و مقررات خودش را دارد و منصوریان هم به جای مصاحبه کردن سعی کند حواسش به تیم باشد تا بتواند نتایج بهتری کسب کند. با توجه به اینکه از ابتدای فصل تمام درخواست های سرمربی عزیز باشگاه پذیرفته شده است انتظار می رود که نتایج بهتری کسب کنیم و صحبت از مشکلات مالی می تواند یک فرار رو به جلو باشد. 

وی ادامه داد: پیشنهادم به منصوریان این است وقتی تیم برای قهرمانی بسته شده و حالا سیزدهم جدول است به فکر حل مشکل باشد نه اینکه با فرافکنی همه چیز را خراب تر کند. ما تا به حال از منصوریان حمایت کردیم و خواهیم کرد. اما او هم نباید روی اصول باشگاه نفت پا بگذارد. در ابتدای فصل به درخواست منصوریان ارقام بالایی هزینه شده و جالب اینکه برخی بازیکنان با رقم های بالا به نفت آمده اند اما بازی نمی کنند. سرمربی تیم باید بداند که نمی تواند در مسائل اجرایی دخالت کند و من به منصوریان یا هر کس دیگری از شرایط نفت راضی نیست می گویم می توانند نیم فصل از تیم ما جدا شوند. اگر منصوریان هم چنین شرایطی دارد دستش را باز گذاشته ایم و در کمال احترام قراردادش فسخ می شود.

دبیر کمیته انضباطی باشگاه نفت همچنین گفت: در جلسه ای که فردا با حضور منصوریان خواهیم داشت تمام این مسائل را مطرح می کنیم. اخبار درونی تیم باید در خانواده نفت بماند و سرمربی نباید آن ها را به بیرون ارائه دهد. خبرهای باشگاه نفت باید از طریق سایت رسمی باشگاه پیگیری شود و اگر هرکسی می خواهد این کار را انجام دهد خدحافظی کند و برود. ما که کسی را در نفت به اسارت نگرفته ایم. 

آل اسحاق در پایان افزود: امروز تیم ما بازی حساسی دارد و انشاءالله نتیجه ای خوب در آن به دست آید و فردا هم جلسه ما به خوبی سپری شود. موضع ما بر حمایت از منصوریان است و تاکید می کنم او هم باید اصول باشگاه را رعایت کند.