به گزارش افکارخبر،  رضا عنایتی در خصوص شرایط تیم فوتبال سیاه‌جامگان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. تیم خوب بازی می‌کند اما نتایجی خوبی نمی‌گیریم. مطمئن باشید در ادامه شرایط بهتری خواهیم داشت. چرا که بازیکنان کم تجربه هستند و هر چه لیگ پیش می‌رود تجربه بازیکنان هم بیشتر می‌شود و بازیکنان تیم با یکدیگر هماهنگ‌تر می‌شوند.

وی در خصوص دیدار فردا مقابل ذوب‌آهن یادآور شد: این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد. با برتری در این بازی می‌توانیم از بحرانی که همه در مورد آن صحبت‌ می‌کنند خارج شویم. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه چیز تحت‌الشعاع آن قرار می‌گیرد امیدوارم که بتوانیم در بازی فردا با پیروزی میدان را ترک کنیم.

مهاجم سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا تعطیلات به سود این تیم بوده گفت: تعطیلات برای ما خوب بود چرا که ریکاوری کردیم و تمرینات خوبی هم داشتیم.

عنایتی در مورد اینکه عباسی مالک باشگاه معتقد بوده که در ابتدای فصل تیم یارگیری خوبی نکرده تأکید کرد: من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم بلکه سرمربی فعلی و مدیرعامل باشگاه در این مورد صحبت خواهند کرد. اما می‌توانستیم در برخی پست‌ها با جذب بازیکنانی شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در مورد اینکه سیاه‌جامگان در رده پانزدهم و در خطر سقوط قرار دارد گفت: ما نیم فصلی پیش رو داریم که حکم ماندن یا سقوط‌مان را امضا خواهد کرد،‌ قطعاً‌ فرهاد کاظمی سرمربی است که می‌داد باید چه بازیکنانی را برای نجات تیم جذب کند. با شناختی که من از کادر فنی و پتانسیل بازیکنان دارم مطمئن باشید سیاه‌جامگان در لیگ خواهد ماند.